Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با مواد مخدردریکی از محله‌های شهرکرد خبر داد و گفت: ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و هفت منزل توزیع مواد افیونی پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای درخواست های مکرر مردمی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد صنعتی و غیر صنعتی پاکسازی نقاط آلوده با بیش از ۱۵ اکیپ عملیاتی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی ۱۵ منزل که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر نقش داشتند بازرسی،که در نهایت ۷ منزل پلمپ و ۲۱ خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.

سردار غلامزاده با بیان اینکه چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت که در امر توزیع مواد مخدر نقش داشتند توقیف شدند افزود: در این راستا تعداد قابل توجهی وسایل تهیه و توزیع مواد صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ طرح عملیاتی در مناطق آلوده به اجرا در امده است گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان و باند های مواد مخدر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز استان درخواست دارم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مواد مخدر را به سامانه ۱۱۰پلیس اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جزای نقدی یک واحد صنفی خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رأی صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، متصدی یک واحد صنفی که اقدام به توزیع و فروش لوله‌های PVC (پولیکا) بدون علامت استاندارد کرده بود، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و کالای مذکور به نفع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توقیف شد.
وی یادآور شد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند