Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بابک حمیدیان اما امسال نسبت به جشنواره فجر سال گذشته کم کارتر شده است. وی امسال تا اینجای کار تنها با دو فیلم "معکوس" به کارگردانی "پولاد کیمیایی" و "مسخره باز" به کارگردانی همیاون غنی زاده" شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر تمام توجه و نگاه اهالی سینما و همچنین مخاطبان این هنر به فیلمسازان و بازیگرانی ختم می‌شود که احتمال حضور و موفقیت در جشنواره را پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور معمول جذابیت حضور بازیگران چهره و مطرح سینما در جشنواره فیلم فجر همواره نخستین تیر پیکان رسانه‌ها و شبکه های فعال مجازی است. این گمانه‌زنی‌ها برای حضور چهره ها به طور معمول با شروع دی ماه و یک ماه مانده با آغاز برگزاری جشنواره قوت می‌گیرد.

غایبان و حاضران جشنواره فیلم فجر نسبت به ادوار پیشین جشنواره نیز اتفاق مهمی است که همواره از سوی اهالی سینما پیگیری می شود. یکی دیگر از نکات جذاب روزهای پیشین جشنواره گمانه زنی درباره موفقیت دوباره هنرمندانی است که سال پیش جوایز جشنواره را از آن خود کرده اند.

بابک حمیدیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون همواره یکی از پایه ثابت‌های حضور در جشنواره فیلم فجر است. این بازیگر سینما همیشه رقیب سرسختی برای سایر بازیگران محسوب شده و در اکثر مواقع نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

حمیدیان سال گذشته پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر بود. "به وقت شام" ساخته "ابراهیم حاتمی کیا"، "سرو زیر آب" به کارگردانی "محمدعلی باشه آهنگر"، "مصادره " نخستین ساخته "مهران احمدی" به کارگردانی "پوریا آذربایجانی" از جمله آثاری هستند که حمیدیان در آنها به ایفای نقش پرداخته بود.

وی همچنین پرکارترین بازیگر مرد سینما در سال جاری در زمینه اکران است.  وی این رتبه را با بازی در پنج فیلم به ثبت رسانده تا بالاتر از بازیگران دیگر بایستد. حمیدیان صدرنشنین پرکارترین بازیگر اکران نوروزی نیز لقب گرفت.

به وقت شام، خرگیوش، جشن دلتنگی، مصادره و شماره 17 سهیلا نام پنج اثر سینمایی است که حمیدیان در آن به ایفای نقش پرداخته است. در این میان دو فیلم مصادره و به وقت شام جزو پرفروش های سینمای ایران نیز محسوب می شوند اما حمیدیان تجربه ناموفقی همچون "خرگیوش" را نیز در گیشه به ثبت رساند.

حمیدیان اما امسال نسبت به جشنواره فجر سال گذشته کم کارتر شده است. وی امسال تا اینجای کار تنها با دو فیلم "معکوس" به کارگردانی "پولاد کیمیایی" و "مسخره باز" به کارگردانی همیاون غنی زاده" شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

وی در فیلم سینمایی مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده با هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی، صابر ابر، علی نصیریان،, محسن حسینی، مهدی کوشکی و خسرو بامداد همبازی شده است. در خلاصه داستان مسخره باز آمده است: تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

همچنین بابک حمیدیان در اولین فیلم پولاد کیمیایی به نام معکوس به ایفای نقش در کنار شهرام حقیقت دوست پرداخته است.اکبر زنجابپور، لیلا زارع و علیرضا کمالی از دیگر بازیگرانی هستند که حمیدیان در کنار آنها به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پولاد کیمیایی بابک حمیدیان بهترین بازیگر مرد فجر همایون غنی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی