Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@20:36:16 GMT

مسکن مهر پردیس نیازمند نگاه اورژانسی است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۷۱۲۶

سید فرید موسوی در نشست بررسی مسائل مسکن مهر پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پردیس شهر استانداری نیست که بخواهیم با خط‌کش‌های عادی به مسائل آن توجه کنیم. این شهر با موضوعات مختلفی از جمله محیط زیست، آب و ... مواجه است و میانگین آب مورد نیاز اینجا از میانگین آب کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه شورای عالی معماری و شهرسازی باید نگاه دوستانه‌تری برای محدوده این شهر داشته باشد، تصریح کرد: از وزارت اقتصاد و معاون اول رئیس جمهوری پیگیریم تا تخصیص اسناد خزانه به مسکن مهر پردیس با نگاهی اورژانسی‌تر دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست اختیار ویژه‌ای به شرکت عمران شهرهای جدید بدهد تا بتوان با پیمانکاران متخلف مسکن مهر برخورد شود.

موسوی گفت: ما مشکل پیمانکاران را می‌دانیم اما برخی از آنها مشکلات را به مردم منتقل می‌کنند لذا باید از سران سه قوه برای این کار کمک گرفته شود.

به گزارش تسنیم، وزیر راه و شهرسازی در این نشست، با این درخواست مخالف کرد و گفت: پیمانکاران گرفتار شده‌اند و باید با نگاه مسلمانی به آنها توجه کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسلامشهر اقتصاد مجلس شورای اسلامی مسکن مهر معاون اول مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیاز‌های فوری است، اما اگر از قبل این نیاز‌ها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.


دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم