Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیل لحود می گوید: آنچه مسلم است اینکه در جریان وقوع فاجعه اخیر در حج، مقامات ریاض دچار خطا و اشتباه شده اند. موضوعی که شاهد تکرار چندین باره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۷۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات

دبیرکل ناتو ینس استولتنبرگ امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی‌یف شد و با رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی دیدار کرد. استولتنبرگ همچنین قرار است در پارلمان اوکراین سخنرانی کند.

به گزارش فارس، دبیرکل ناتو روز دوشنبه سوار بر قطار به سوی کی‌یف گفت که اعضای این ائتلاف نظامی در ماه‌های اخیر به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند، اما گفت که جریان تسلیحات و مهمات اکنون افزایش خواهد یافت.

اشاره او به بسته کمکی بیش از ۶۰ میلیارد دلاری بود که کنگره آمریکا سرانجام بعد از کشمکش‌های فراوان تصویب کرد و همچنین «تعهد بی‌سابقه» که نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک هفته گذشته اعلام کرد.

این سفر سومین حضور دبیرکل ناتو در اوکراین از فوریه ۲۰۲۲ و آغاز درگیری‌های این کشور با روسیه است.

بعد از ضدحمله ناموفق کی‌یف در سال گذشته، نیرو‌های روسیه ابتکار عمل را در دست گرفته‌اند که کمبود تسلیحات در ماه‌های اخیر وضعیت را برای اوکراین سخت‌تر کرده است.

استولتنبرگ گفت که آلمان با ارائه سامانه جدید دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین موافقت کرده و هلند کمک‌های خود به اوکراین را افزایش داده و افزود انتظار دارد تعهدات جدید دیگری در راه باشد.

او با اشاره به عقب‌نشینی‌های اوکراین در میدان نبرد، گفت «این تفاوت ایجاد می‌کند، همانطور که عدم حمایت باعث تفاوت شد».

استولتنبرگ مدعی شد روس‌ها بهای گزافی برای آنچه وی «دستاورد‌های ارضی حاشیه‌ای» خواند، پرداخته‌اند و اوکراین همچنان می‌تواند اوضاع را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه