Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- عضو شورای شهر تکاب از ارائه پیشنهاد این شورا در زمینه تخصیص دو درصد از درآمد کارخانه های تولید و فرآوری طلای این شهرستان به شهرداری تکاب خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۴۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۷ هزار شغل مستقیم با راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: هیئت مدیریت منطقه اینچه برون شکل گرفته است و تعداد یک هزارو ۶۰۰ واحد تولیدی اعلام سرمایه‌گذاری کرده‌اند که با راه‌اندازی این منطقه ۴۷ هزار اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدمهدی مهیایی، ظهر امروز -پنجشنبه بیستم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه اینچه برون یکی از شاهراه‌های حیاتی استان است که هم اکنون هیئت مدیریت آن شکل گرفته است و تعداد یک هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی اعلام سرمایه‌گذاری کرده‌اند که با راه‌اندازی این منطقه ۴۷ هزار اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات شهرداری‌های استان طی دو سال اخیر دولت سیزدهم از مبلغ یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۱۱۱ درصدی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: از تعداد ۳۵ شهرداری استان تعداد ۲۰ شهرداری رتبه عالی و ۱۵ شهرداری رتبه خوب دریافت کردند.

وی اضافه کرد: اولویت استان در دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بود که از تعداد یک هزار و۲۰۰ پروژه نیمه تمام تعداد ۸۰۰ پروژه تکمیل شده است.

مهیایی گفت: استان‌ها موظف هستند پروژه‌های عمرانی را که به بهره‌برداری می‌رسند در سامانه (منتاک) ثبت کنند و گلستان جزو پنج استان اول کشور به واسطه تخصیص اعتبارات هستیم.

وی تصریح کرد: در سفر اول رئیس‌جمهور ۱۱۸ مصوبه با اعتبار ۱۱۳ میلیارد تومان در حوزه عمرانی انجام شد که مبلغ پنج هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان عنوان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور افزون بر ۱۳ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان بود که جمع دو سفر افزون بر ۲۵ همت به اعتبارات استانی افزایش پیدا کرده است که در طول چهار سال تخصیص پیدا می‌کند.

وی افزود: در حوزه راه‌های استان، مبلغ چهار هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است و با توجه به اینکه گلستان یکی از استان‌های حادثه‌خیز جاده معرفی شده از تعداد ۹۵ نقطه پرخطر و پر حادثه ۴۷ نقطه رفع خطر شد که موجب کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ شد.

کد خبر 752033

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۷ هزار شغل مستقیم با راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون
  • تخصیص ۳۲۳ تن قیر رایگان به شهرداری‌های چایپاره
  • تخصیص ۱۲۲۵ تن قیر رایگان به شهرداری سلماس
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی تفکیک پسماند در تهران!
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود