Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در بیانیه ای خطاب به ملت: حساسیت افکارعمومی و رسانه ها به پرداخت های نامتعارف قابل ستایش است و دولت از این فرصت برای ساماندهی "نظام شفاف اطلاعات".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت

ایسنا/آذربایجان غربی صاحبان کارخانه های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در شن و ماسه این شهر انتقاد کردند.

خلیل مسئول یکی کارخانه های  شن و ماسه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از کارخانه های شن و ماسه هر ماه بیش از ۳۰۰ دستگاه می فروشند، در حالیکه کارخانه‌های دیگر ۱۰ دستگاه را با زور می فروشند.

وی تصریح کرد: حقوق کارکنان را با زحمت پرداخت می کنیم.

سعید از دیگر مسئولین کارخانه شن و ماسه اظهار کرد: قیمت شن و ماسه را که مصوب استانی ۲۱۰ هزار تومان در تن است به قیمت زیر قیمت مصوب حتی به قیمت ۷۰هزار تومان می فروشند تا بازار را بدست گیرند.

وی تصریح کرد: این بی عدالتی است که به‌خاطر ارتباطات برخی از افراد و کارخانه ها ۱۵ واحد کارخانه شن و ماسه در خوی  دچار بدبختی و ورشکستگی شوند.

حاج ولی از دیگر مالکین کارخانه شن و ماسه نیز اظهار کرد: برخی با رانت اقدام به خرید مواد اولیه بصورت رایگان ویا به قیمت خیلی پایین می کنند و به همین دلیل شن و ماسه را به قیمت خیلی پایین تر از نرخ مصوب که ۲۱۰ هزار تومان در تن است، می فروشند.

وی تصریح کرد: حدود دو هزار نفر بصورت مستقیم از این کارخانه های شن و ماسه نان می‌خورند که با پیدایش مافیا و رانت در شن و ماسه خوی در آینده نزدیک مجبور به تعطیلی کارخانه ها خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، تولید شن و ماسه خوی روزانه حدود هشت هزار تن است که کارخانه های شن و ماسه خوی اعلام کردند در صورت ادامه وضع موجود و ادامه رانت و مافیا و رکود کارخانه های شن و ماسه هایشان، اقدام به تعطیلی خواهند کرد که در این صورت حدود دو هزار نفر که بصورت مستقیم از این کارخانه ها نان می خورند بلاتکیف خواهند شد. بنابراین ضروری است از طرف مسئولین مربوطه ‌نسبت به حل مشکل بوجود آمده اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود