Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشایی مرز «چمن- اسپین بولدک» میان افغانستان و پاکستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۰۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم

محسن محرری،رئیس شورای اسلامی شهر قم، برنامه مدیریت شهری برای بازگشایی خیابان دروازه ری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خیابان دروازه ری در کنار قبرستان نو و وادی‌السلام از طرح‌های بازآفرینی شهری است که تسریع در عملیات اجرایی و بازگشایی کامل آنها در گرو همراهی اداره کل اوقاف و امور خیریه به‌عنوان بخشی از متولی بقاع موجود در مجموعه‌های فوق است.

محرری  با بیان اینکه تملک و بازگشایی خیابان دروازه ری به‌عنوان یکی از ۱۶ خیابان بن‌بست قم تا پایان امسال نهایی می‌شود، گفت: ساماندهی و بازگشایی کامل  این محور نیازمند همراهی اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به پیش‌بینی احداث ۲ پارکینگ در طرح بازگشایی و ساماندهی خیابان دروازه ری، ابراز کرد: طی چند سال گذشته برخی از خیابان‌های بن‌بست شهری مانند خیابان شهیدان صادقی، برقعی، خسرو بیگی، بلوار جمهوری اسلامی و عمار یاسر بازگشایی شده‌اند.

محور دروازه ری به طول یک‌هزار و ۳۰۰ متر است و در آخرین طرح تفصیلی شهر قم که در اسفندماه ۱۳۹۸ به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده و پس از ابلاغ به استاندار به شهرداری اعلام شده‌است.

وی همچنین با بیان اینکه تبدیل قبرستان نو در هسته مرکزی شهر و در جوار حرم حضرت معصومه (س) به باغ مزار در مساحت ۵ هکتاری جزء طرح‌های جاری مدیریت شهری است، گفت: تملک پلاک مغازه‌های پیرامون این قبرستان در مراحل پایانی خود قرار دارد.

قبرستان نو یکی از آرامستان‌های قدیمی شهر قم است که در محدود خیابان امیرکبیر در نزدیکی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) واقع شده‌است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین با اشاره به عملکرد شورای ششم، گفت: طی نزدیک به سه سال از فعالیت این شورا ۱۲۴ جلسه رسمی برگزار و ۸۲۰ مورد لوایح و ۷۸ طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

محرری برخی اختلاف‌نظر‌ها در بین اعضای شورای اسلامی شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: اختلاف‌نظر و دیدگاه در بین افراد عادی است؛ ولی رسانه‌ای شدن این مباحث و کشیده‌شدن آنها به کف جامعه می‌تواند آثار منفی در عملکرد شورا داشته‌باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • یک میلیون مهاجر افغان از ترس اخراج پنهان شده اند
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست