Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای محکومیت عربستان در محاکم بین‌المللی چه کارهایی باید صورت می‌گرفت که انجام نشده است؟عملکرد نهادهای رسمی در خصوص فاجعه منا چگونه ارزیابی می‌کنید؟نهادهای مدنی و غیر دولی چه کارهایی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۴۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بالابرهای هیدورلیکی، دستگاه هایی هستند که برای حمل بار و افراد در طول طبقات ساختمان و اماکن مختلف، کاربرد دارند. این دستگاه از نیروی ایجاد شده توسط فشار سیال یا روغن هیدرولیک درون سیلندر، برای کار کردن استفاده می کند. با فشار سیال داخل سیلندر، پیستون به حرکت در می آید و جک های متصل به کابین بالابر به سمت بالا رانده می شوند. بالابر هیدرولیکی با توجه به ویژگی ها و عملکردی که دارد، در محیط های مختلف صنعتی، انبارها، کارگاه های ساختمانی، مجتمع های تجاری، مسکونی و بسیاری دیگر از اماکن، استفاده می شود. این مطلب توسط شرکت ژیار صنعت آماده شده است تا کاربردهای بالابر هیدرولیکی را در کسب و کارهای مختلف بررسی کند. لطفا همراه باشید.

بالابر هیدرولیکی چیست و عملکرد آن چگونه است؟

بالابر هیدرولیکی را می توانیم نوعی آسانسور بالابر بدانیم که دوام بسیار بالایی دارد. این دستگاه بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شود و عملکرد فوق‌العاده ای دارد. افراد در کسب و کارهای مختلف می توانند مطابق با نیازشان از بالابر هیدرولیکی استفاده کنند و از آن برای جابجا کردن لوازم و اشیاء مختلف، بهره ببرند.

بالابر هیدرولیکی در بسیاری از محیط های صنعتی مانند کارخانه ها، ساخت و ساز ساختمان، صنعت حمل و نقل و ... کاربرد دارد و برای راه‌اندازی ماشین آلات سنگین و یا حرکت و بلند کردن اشیاء سنگین همچون خودرو، استفاده می شود. در واقع، کاربرد این بالابر در صنایعی است که نیاز به انتقال بار به ارتفاع زیاد می باشد و با کمک آن به راحتی می توان افراد و محموله ها را بالا و پایین آورد.

انواع بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیکی دارای انواع مختلفی است و کارفرمایان در کسب و کار خود باید متناسب با کاری که قرار است با بالابر انجام دهند، نوع مناسب آن را تهیه کنند. انواع بالابر هیدرولیکی به شرح زیر هستند :

جک در کنار

بالابر هیدرولیکی جک در کنار با استفاده از جک هایی که در کنار آن نصب شده است، کار می کند. اگر ظرفیت کابین کم باشد، این بالابر با یک جک در کنار کار می کند اما در صورتی که ظرفیت کابین زیاد باشد، دو جک در کنار بالابر تعبیه می شوند. از بالابر جک در کنار در محیط های صنعتی و کسب و کارهای زیادی استفاده می شود.

جک در زیر

نوع دیگر از بالابر هیدرولیکی به صورت جک در زیر است که بیشترین کاربرد را برای جابجایی بار با ظرفیت های بالا دارد از این رو، مناسب استفاده در صنایع سنگین مانند صنعت خودروسازی می باشد. در این مدل بالابر، جک از زیر به کابین متصل است و جک ها، اتصال مستقیمی به کابین دارند.

بالابر قیچی

بالابر هیدرولیکی قیچی دارای بازوهایی است که حرکت آنها حین جابجایی سکو یا کابین، شبیه به قیچی می باشد. جک های این مدل بالابر، حرکات نسبتا کمی دارند و با حرکتی که دارند، بازوهای قیچی را جابجا می کنند. نیروی جک ها به وسیله حرکات و آرایش بازوها، هدایت می شود تا سکو یا کابین بتواند به سمت بالا یا پایین برود.

بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

پیش از پاسخ به این سؤال که بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است، لازم بود با این نوع بالابر و انواع آن آشنا شوید تا بتوانید بالابر مناسب برای کسب و کارتان تهیه کنید. در این بخش، کاربردهای مختلف بالابر هیدرولیکی را بررسی می کنیم :

بالابر هیدرولیک خانگی

نوعی از بالابر هیدرولیکی در ابعاد کوچک‌تر و با طراحی ساده‌تر، برای منازل مسکونی کارایی دارد و کاربرد آن، حمل افراد میان طبقات مختلف ساختمان می باشد. این مدل بالابر می تواند جایگزینی برای آسانسور در ساختمان ها باشد.

رستوران ها و غذاخوری ها

از کاربردهای بالابر هیدرولیکی در رستوران ها، تالارها و مراکز پخش غذاست. این دستگاه به سهولت و سرعت جابجایی بار و غذا در ساختمان کمک می کند. وزن قابل تحمل توسط بالابر هیدرولیکی رستورانی بستگی به نوع طراحی و کیفیت ساخت آن دارد.

مغازه و فروشگاه های مواد غذایی

از موارد کاربرد بالابر هیدرولیکی در فروشگاه های مواد غذایی و مغازه هاست. با این دستگاه تولیدی توسط شرکت ژیار صنعت می توان اجناس مغازه را به راحتی در طبقات مختلف فروشگاه جابجا کرد.

کارخانجات و مراکز صنعتی

بیشترین کاربرد بالابر هیدرولیکی در کارخانجات می باشد. در این مراکز صنعتی و همچنین کارگاه ها، حجم زیادی از بارهای سنگین در طول روز نیاز به جابجایی دارند که با نصب بالابر هیدرولیکی، می توان بارها را با سرعت بیشتری جابجا کرد. بالابر هیدرولیکی کارخانه دارای طراحی ساده ای است و همین طراحی ساده آن باعث استفاده آسان از بالابر شده است.

انبارهای نگهداری کالا

در اکثر مشاغل و واحدهای تولیدی، انبارها وجود دارند مثل انبار یک فروشگاه یا انبارهای بزرگی که محل ذخیره‌سازی انواع کالاها هستند. حمل بار توسط افراد در انبارها می تواند زمان بر و پر خسارت باشد به همین دلیل از بسیاری از انباردارها از بالابر هیدرولیکی برای جابجا کردن بار استفاده می کنند.

تعمیرات و نگهداری هواپیما

کاربرد دیگر بالابر هیدرولیکی برای تعمیرات و نگهداری از هوایپماست. تکنسین ها و مهندسین با کمک بالابر هیدرولیکی می توانند دسترسی آسان تر و سریع تری به بخش های مختلف هواپیما داشته باشند و تعمیرات را انجام دهند.

نمایشگاه ها و تعمیرات خودرو

از بالابر هیدرولیکی در نمایشگاه ها و تعمیرگاه های خودرو هم استفاده می شود و یکی از کاربردهای اصلی این بالابر، در این مراکز می باشد. بالابر در پارکینگ ها و نمایشگاه ها، برای جابجایی سریع تر و راحت تر استفاده می شود تا فضای بیشتری برای نگهداری و پارک خودروها، فراهم شود.

صنعت ساختمان سازی و تعمیرات ساختمان

در صنعت ساختمان سازی و تعمیرات ساختمان، نیاز به بالابری است که با کمک آن بتوان مصالح را به راحتی در طبقات مختلف ساختمان جابجا کرد. بالابر هیدرولیکی در این صنعت هم کاربرد دارد همچنین برای تعویض لامپ ها، نماکاری ساختمان، نصب پنجره ها، بازسازی ساختمان، نصب تابلوهای تبلیغاتی و ... از این بالابر استفاده می شود.

کاربرد در نیروگاه ها، پالایشگاه ها و صنایع نفت و گاز

بالابر هیدرولیکی در صنایع نفت و گاز، پالایشگاه ها و نیروگاه ها نیز استفاده گسترده ای دارد و برای حمل مواد و فروارده های نفتی از آن استفاده می شود.

بیمارستان ها و مراکز درمانی

از دیگر کاربردهای بالابر هیدرولیکی در کسب و کارهای مختلف می توانیم به استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی اشاره کنیم و برای جابجایی تخت ها و برانکاردهای حامل بیماران، کاربرد دارد. با وجود این بالابر، جابجا کردن بیماران در بیمارستان به سهولت انجام می گیرد.

قیمت و خرید بالابر هیدرولیکی از فروشگاه ژیار صنعت ماهور

بالابر هیدرولیکی، کاربردهای گسترده ای در کسب و کارهای مختلف دارد که در این مطلب شرح دادیم. این دستگاه ایمنی بالایی را برای حمل بار و افراد فراهم می کند، عملکرد سریع دارد، قیمت آن مقرون به صرفه است و نیاز به حداقل فضا و عمق چاله دارد. اگر شما هم در کسب و کار خود نیاز به یک بالابر هیدرولیکی دارید، می توانید برای خرید بالابر از طریق شرکت تخصصی ژیار صنعت به آدرس اینترنتی dockleveler.ir اقدام کنید. این شرکت با کمک گرفتن از مهندسین مجرب، انواع بالابر را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب، عرضه می کند.

اطلاعات تماس: 02191097275 ، 02155348810 ، 09129408426

دیگر خبرها

  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل