Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین - خوزستان -زهره کریمی : شب شعر مدافعان حرم خوزستان با عنوان «علویون» در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند برگزارشد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۸۹۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز‌های آفتابی و به ویژه گرم سال، آنچه در استان خوزستان و به خصوص اهواز نایاب می‌شود، سایه‌ای برای در امان ماندن از تابش مستقیم خورشید و اشعه‌های مضر آن است.

نور آفتاب همه طول موج‌ها را در خود دارد، طول موج‌هایی که به راحتی به قسمت‌های مختلف چشم آسیب می‌رسانند.

دکتر خاتمی نیا، متخصص بیماری‌های چشمی در اهواز می‌گوید: نور آفتاب علاوه بر ایجاد آب مروارید، می‌تواند به قرنیه و حتی شبکیه چشم آسیب بزند.

وی ناخنک را یکی از بیماری‌های شایع در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: این بیماری به علت نور شدید آفتاب بروز می‌کند.

دکتر خاتمی نیا ادامه داد: اگر با هر وسیله محافظتی که در اختیارمان قرار دارد بتوانیم شدت نور آفتاب و اشعه خورشید را کم کرده و در حد متعادل نگه داریم، می‌توان از عوارض یادشده جلوگیری کنیم.

در استان خوزستان که شدت نور آفتاب زیاد است، استفاده از چتر می‌تواند یک فرهنگسازی مناسب و مهم در حوزه سلامتی و پیشگیری از بیماری‌های پوستی، چشمی و ... باشد.

دکتر پازیار، متخصص پوست و مو می‌گوید: امواج نامرئی آفتاب در تابستان آسیب جدی به پوست می‌زند و باعث التهاب پوست، قرمزی، ایجاد تاول و... می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی، می‌توان از چتر‌های که اثر مهاری روی امواج مضر نور خورشید دارند، استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد