Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@23:21:34 GMT

رئال شور و اشتیاق کافی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۹۹۶۹۴۹

سرمربی رئال مادرید گفت:با 2 مهاجم بازی کردیم چون می خواستیم برنده بازی شویم اما به قدر کافی شور و اشتیاق نداشتیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۹۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ

به گزارش قدس آنلاین، بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید امشب در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بایرن و رئال پس از حذف دو تیم انگلیسی آرسنال و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت. این هشتمین باری خواهد بود که بایرن و مادرید در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بایرن در دو تقابل قبل (۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷) حذف شده و این بار به دنبال رسیدن به فینال است.

برای رسیدن به این مرحله، ضربه سر یوزوآ کیمیش کافی بود تا بایرن با برتری یک بر صفر در بازی برگشت و سه بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل آرسنال راهی نیمه‌نهایی شود.

تیم کارلو آنچلوتی نیز پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی - قهرمان فصل گذشته - موفق شد به این مرحله برسد. رودریگو در ورزشگاه اتحاد گلزنی کرد ولی کوین دی‌بروینه بازی را به تساوی کشانند تا بازی در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۴-۴ شود. در ضربات پنالتی رئال بهتر از همشهری‌ها عمل کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

رودیگو یا هری کین

رودریگو در کنار جود بلینگام بهترین گلزنان رئال در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند. مهاجم برزیلی در این فصل پنج بار در اروپا گلزنی کرده است و به درخشش در خط حمله در کنار وینیسیوس جونیور ادامه می‌دهد.

هری کین در این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۷ گل و ۳ پاس گل ثبت کرده است. یک گل یا پاس گل دیگر باعث خواهد شد هری کین بهترین بازیکن انگلیسی تاریخ در یک فصل لیگ قهرمانان شود.

آنچلوتی در پیروزی یک بر صفر روز جمعه مقابل رئال سوسیداد به بازیکنان اصلی تیمش استراحت داد. آردا گولر که برای اولین بار در ترکیب اصلی رئال در لیگ قرار گرفته بود گلزنی کرد و ادر میلیتائو نیز به ترکیب بازگشت تا امیدهای رئال برای بازی رفت با بایرن بیشتر شود.

تیبو کورتوا و داوید آلابا مصدومان رئال‌ برابر بایرن خواهند بود و دنی کارواخال پس از دریافت کارت زرد مقابل منچسترسیتی محروم است. بایرن نیز در این دیدار کینگزلی کومان، ساشا بوی و بونا سار را نخواهد داشت. لروآ سانه و سرژ گنبری می‌توانند تیمشان را برابر رئال همراهی کنند.

فصل بدون جام برای هری کین؟

وقتی هری کین به مونیخ نقل مکان کرد، همگان بر این باور بودند که دوران بدون جام او در فوتبال به پایان رسیده است و او در پایان فصل قهرمانی را جشن خواهد گرفت ولی در کمال شگفتی بایرن بعد از یک دهه قهرمانی در بوندسلیگا را از دست داد و از جام حذفی هم کنار رفت و الان تنها امیدش به لیگ قهرمانان است.

هری کین این هفته دو گل برابر اینتراخت به ثمر رساند تا با این دو گل او به رکورد ۴۰۰ گل زده در رده باشگاهی و ملی برسد. او همچنین شمار گل‌هایش را در این فصل به عدد ۴۲ رساند تا بهترین فصل فوتبالی او از حیث تعداد گل نیز رقم بخورد. صرف نظر از اینکه کین بایرن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند یا خیر، توماس توخل در پایان فصل از تیم مونیخی جدا خواهد شد. او امیدوار است که این کار را در اوج انجام دهد.

آمار رودرروی بایرن مونیخ و رئال مادرید

دیدار بایرن‌ - رئال تکراری‌ترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپاست (۲۶ بازی). از این تعداد ۲۴ بازی در مراحل حذفی بوده و دو تیم تنها دو بار در دور گروهی با هم بازی داشتند. تیم مادریدی در دیدارهای اخیر بهتر بوده است و اکنون طولانی‌ترین روند بدون باختش را مقابل بایرن سپری می‌کند. بایرن در هفت بازی اخیرش مقابل رئال مادرید بدون برد بوده و در 6بازی شکست خورده و تنها یک تساوی از این دیدارها به دست آورده است.

لوس بلانکوس همچنین در هر سه بازی اخیر خارج از خانه‌اش برابر بایرن پیروز شده است (۴-۰ در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳)، (۲-۱ در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶) و (۲-۱ در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷). بایرن برابر هیچ تیم دیگری در خانه این تعداد شکست نخورده است.

مادرید در این فصل در ۱۰ بازی‌اش در لیگ قهرمانان شکست نخورده است (۷ برد و ۳ تساوی) و به دنبال رسیدن به یازدهمین بازی بدون باختش است.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:
مانوئل نویر، یوزوآ کیمیش، کیم مین جائه، اریک دایر، آلفونسو دیویس، لئون گورتسکا، پاولوویچ، توماس مولر، جمال موسیالا، سرژ گنبری و هری کین

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

لونین، لوکاس واسکس، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، فرلان مندی، فدریکو والورده، کاماوینگا، تونی کروس، جود بلینگام، رودریگو و وینیسیوس جونیور

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت