Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل ازشبکه تلویزیونی المسیره ، شمس الدین شرف الدین، رئیس اتحادیه علمای یمن، در سخنان خود به مناسبت دومین سالگرد مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز ائتلاف عربستان سعودی در حضور گسترده شهروندان یمنی در میدان السبعین در مرکز صنعا پایتخت یمن گفت: پس از گذشت دو سال از آغاز تجاوزگری علیه ملت یمن، تمامی محاسبات دشمنان بی نتیجه ماند و آنچه که امیدش را داشتند محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها خون ریختند و به کشتن بیگناهان دست زدند و حرمتها را شکستند تا با این کارشان سزاوار خشم خداوند عز و جل باشند. اما با وجود ابزارهای ویرانگر و فراوانی جنگجویان و اموال و رسانه هایی که دشمن از آن بهره می برد و همینطور پیوستن کشورهای منطقه و جهان به متجاوزان، همانا ملت یمن پایدار و استوار ماند، می ماند و خواهد ماند و با وجود همه ناتوانی ها و کمبود امکانات، نیرو و توان خود را از خداوند می گیرد.
شرف الدین گفت: هر کس که در مقابله با تجاوزی این چنین، با یاری گرفتن از خدا و توکل بر او، پایدار و استوار بماند، خواهد توانست با تکیه بر خداوند در برابر سختی هایی به مراتب سنگین تر از آن نیز پایدار بماند، زیرا خداوند فرموده است: (کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ)، چه بسا گروهى اندک که بر گروهى بسیار به اذن خدا پیروز شدند و خداوند با شکیبایان است.
شرف الدین در ادامه گفت: ما یمنی ها در این تجمع بزرگ خود پیامی را به جامعه کور بین‌الملل می فرستیم و به آن می گوییم که در رفتارهایت باز نگری کن و بنگر، چیزی جز ملتی بزرگ، والامقام و بخشنده می بینی که مخالفت خود با سلطه پذیری و زیر یوغ بیگانگان رفتن را اعلام می دارد؟ و باز بنگر تا ملتی ستم ناپذیر را ببینی که به زانو در آمدن و تسلیم را جز در مقابل خداوند نمی پذیرد. آیا در مقابل خود شبه نظامیانی می بینی آنگونه که رسانه های گمراه کننده و فریبکار می گویند؟ یا ملت و ارتشی می بینی که با هم متحد شده اند و پایدار و استوار ماندند؟ و به یاری خدا تا رسیدن به پیروزی نیز استوار خواهند ماند.
رئیس اتحادیه علمای یمن گفت: همینطور پیامی به برادرانمان می دهیم که به ما ظلم کردند، آنهایی که با وعده و تطمیع شیطان از دامن کشورشان خارج شدند(مزدوران)، در حالی که (وَمَا یَعِدُهُمُ الشَّیْطَانُ إِلَّا غُرُورًا)، شیطان جز فریب به آنها وعده نمی دهد. آیا گمان می کنید اگر نتایجی در جنگتان علیه برادران و ملتتان محقق ساختید، اینها دستاوردهایی برای شما و به نفع شماست؟ و چیرگی و بزرگی برای شما خواهد بود و پیروزی همواره یار شما خواهد بود؟ بخدا این عین حماقت و نهایت ساده لوحی است، شما در سایه این اشغال هیچ بزرگی و عزتی نخواهید داشت و بهترین دلیل بر آن، چیزی است که امروز در مناطق اشغال شده شاهد آن هستیم، و ظلم و ستم اشغالگران که حتی بر مزدورانش نیز روا می دارد. آیا گمان می کنید که شما در حکومت کردن بر این کشور آزاد خواهید بود و بدون هیچ نظارت و تسلط خارجی، رها خواهید شد؟ بازنگری و توبه کنید و از ملت خود عذر بخواهید، زیرا این کشور گنجایش همه را دارد و بر ستم خود بر ملتتان نیافزایید. شما حتی به خدا نیز دروغ می بندید و می گویید این تجاوز به امر خداست و باید ادامه یابد.
همینطور سخن پیامبرشان صلی الله علیه و آله و سلم را درک کنند که فرمود: (الساکت عن الحق شیطان أخرس) «کسى که نسبت به حق بى طرف و بى تفاوت بماند و سکوت اختیار کند شیطان گنگى است». ای علمای خاموش، ای علمایی که این تجاوز را تایید می کنید، همانا بزرگترین جنایت و زشت ترین منکرات، ارتکاب کشتارهای روزانه و هتک حرمتهای شبانه روزی است در حالی که شما در مقابل این تجاوز یا سکوت اختیار کرده و یا آن را تایید می‌کنید، بدون اینکه کاری انجام دهید یا به مظلومی یاری رسانید یا ستمگری را سر جای خودش بنشانید. تنها چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است: (حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ) خداوند ما را کفایت می‌‌کند و او چه خوب نگهبان و یاورى است».
رئیس اتحادیه علمای یمن در پایان سخنانش گفت: در پایان به ملت غیور، آزاد، صابر، استوار و پایدار یمنی پیامی می فرستیم و می گوییم پیامبر خدا صلوات الله علیه امید بزرگی به شما بست و جایگاه بزرگی برای شما در قلبش قرار داد، به گونه ای که فرمود همانا نفس رحمان را از سوی شما می یابم و ایشان این کار را تنها به امر خداوند عز و جل انجام دادند.
وی خطاب به ملت یمن گفت: ای ملت بزرگ ؛ شما رسول خدا را ناامید نکردید و هرگز ناامید نخواهید کرد، بر شماست که پایدار و شکیبا باشید و از خدا یاری جویید. از طرف همه علمای یمن، همه فرزندان یمن را به محافظت از وحدت صف و مراقبت از مجروحان و خانواده های شهدا و بسیج عمومی و حمایت از جبهه ها چه از لحاظ نیروی انسانی و چه مادی و تسلیحاتی دعوت می کنیم تا با آن تجاوز ظالمانه مقابله شود، زیرا خداوند فرموده است اگر کسی به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدی و تجاوز کنید.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • حمایت علمای اهل سنت خاش از عملیات تنبیهی وعده صادق