Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@14:16:08 GMT

⁣رکورد۲۸سال بدون باخت مقابل چین در راه جام جهانی!

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۴۲۰

تیم ملی فوتبال ایران درحالی سه‌شنبه به‌مصاف تیم ملی فوتبال چین می‌رود که در مسابقات مقدماتی جام جهانی در ادوار گذشته تنها ۵بار با این حریف روبه‌رو شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، آخرین برد تیم ملی چین در بازی‌های انتخابی جام جهانی برابر ایران به اولین بازی دوتیم دراین پیکارها برمی‌گردد که قریب ۲۸سال از آن روز گذشته و بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی ایران در آن روز هنوز پا به‌عرصه وجود نگذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی‌های ایران برابر چین به‌شرح زیر بوده است:ایران۰ ـ چین۲ (مقدماتی جام جهانی۱۹۹۰؛ ۲۴تیر۱۳۶۸)ایران۳ ـ چین۲ (مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۰؛۳۱تیر۱۳۶۸)ایران۴ ـ چین۲ (مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸؛ ۲۲شهریور۱۳۷۶)ایران۴ ـ چین۱ (مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸؛ ۲۵مهر۱۳۷۶)ایران۰ ـ چین۰ (مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ ؛ ۱۶شهریور۱۳۹۵)

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد