Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@21:37:19 GMT

وصول 50درصد معوقات صندوق رفاه دانشجویان در سال 95

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۱۵۱۹

وصول 50درصد معوقات صندوق رفاه دانشجویان در سال 95

به گزارش ایسکانیوز، مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این مطلب درخصوص آخرین وضعیت معوقات صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: این صندوق از سال 1353 یعنی از زمان تاسیس تا سال 94 مبلغ 440 میلیارد تومان معوقات وصول نشده داشت که خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و سیاست‌های تشویقی در حال حاضر بسیاری از این معوقات به صندوق بازگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان برای بازگرداندن معوقات وصول نشده دانشجویان علاوه بر ابزارهای داخلی صندوق، از ابزارهای دانشگاهی و براساس مصوبه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان از بخش‌های خصوصی نیز استفاده نموده به طوری کلی طی یک سال گذشته حدود 50 درصد یعنی 200 میلیارد تومان از معوقات وصول نشده صندوق رفاه دانشجویان بازگردانده شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه صندوق برای سال 96 این است که بتواند مابقی معوقات وصول نشده خود را با استفاده از ابزارهای مختلف و همچنین به کارگیری طرح‌های بخشودگی دریافت کند.

منبع: ایسنا

دیافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شانا_ گروه فیلم: جواد اوجی، وزیر نفت و سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) برای بررسی حوزه‌های مشترک و رفع چالش‌ها و مشکلات بین دو وزارتخانه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • زمان واریز وام تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان علوم پزشکی
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • مهلت برگشت زدن چک
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟