Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:08:01 GMT

مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۶۷۶۵۲

مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در مرحله نهایی این دوره از مسابقات ، 16 ورزشکار برتر این رشته از 13 شهرستان گیلان حضور داشتند که در صومعه سرا با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات ، مهدی یزدان پرست و مصطفی حسینی با غلبه برابر رقبای خود موفق شدند به دیدار نهایی و فینال این دوره از رقابت ها راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار نهایی این دوره از مسابقات ، مهدی یزدان پرست موفق شد با نتیجه پنج بر چهار برابر حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان را کسب کند.
همچنین مصطفی حسینی عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را تصاحب کرد و اصغر وارسته نیز مقام سوم مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان را به خود اختصاص داد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ گیلان ، 40 میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از یکصد ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های ورزشی بیلیارد ، در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!