Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی می بایست با ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر در شهرستان های هشت گانه استان همراه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قنبری پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد استان سمنان در استانداری ضمن اشاره به ضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم همزمان با سراسر کشور در چهار روز و در هشت شهرستان استان، ابراز داشت: تمام زیر ساخت ها برای برگزاری باشکوه بزرگداشت روز حماسه ساز سوم خرداد مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوم خرداد پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران شدکه تا روزی که زنده هستیم برای تداوم انقلاب نباید از آن غافل باشیم لذا باید در سالگرد این حماسه بزرگ، ترویج فرهنگ شهادت را از یاد نبریم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این استان باید در برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد انسجام و وحدت را به نمایش گذارد، ابراز داشت: این مهمدر روز جمعه باید یک همایش ملی باشد و همه دستگاهها و مدیران و کارمندان دولت در نماز جمعه که نشان وحدت اسلامی است حضور داشته باشند چرا که ما معتقد هستیم جشن پیروزی باید مردم محور باشد.

قنبری با بیان اینکه سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی و حضور مردم در یک وحدت مثال زدنی بود، گفت: باید این فرهنگ در بین جوانان منتشر شود.

وی با بیان اینکه برنامه کاروان حماسه فتح خرمشهر با کمک اصناف برای تجلی یاد و خاطره دفاع مقدس در سطح استان سمنان برنامه ریزی خواهد شد، افزود: گرامی داشت سوم خرداد و فتح خرمشهر بهترین نامگذاری است که باید در همایش ها مورد تاکید قرار گیرد و زنده نگه داشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در پایان گفت: فرمانداران باید ستاد شهرستانی بزرگداشت سوم فتح خرمشهر را تشکیل دهند تا بتوانند با همراهی مردم در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم روز سوم خرداد همراه باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۶۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی غروب یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

کد خبر 6097541

دیگر خبرها

  • ببینید | برگزاری روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری در دبی
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود