Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از کشته شدن یک عامل انتحاری و خنثی سازی کمربند انتحاری یک عامل انتحاری دیگر که قصد عملیات در شرق سامرا را داشتند، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، این منابع در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق اظهار داشتند: نیروهای حشد شعبی با هماهنگی نیروهای امنیتی امروز (سه‌شنبه) حمله دو عامل انتحاری به مراکز استقرار نیروهای پلیس در شرق سامرا را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: حمله انتحاری در بیرون کمربند امنیتی دوم دفع شد و طی آن یکی از عوامل انتحاری کشته و کمربند مواد منفجره عامل انتحاری دوم خنثی شد.

گروه تروریستی داعش نیروها و عوامل انتحاری خود را با هدف نفوذ به داخل شهر سامرا اعزام می‌کند اما نیروهای امنیتی عراق عموما با آنها مقابله می‌کنند.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات صلاح الدین در گفت‌وگو با سایت العربیه نت از دفع حمله داعش به شمال صحرای الصمینیه در استان صلاح الدین توسط نیروهای ارتش و پلیس عراق خبر داد.

این منبع گفت: نیروهای امنیتی گروه مهاجم را از متلاشی کرده و تجهیزات جنگی‌شان را نابود کردند اما برخی از عوامل تروریستی به عمق صحرا گریختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید

به گزارش صدای ایران از فارس،غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.


طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

 
جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)