Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:09:37 GMT

برنامه ژاپنی‌ها برای میزبانی المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۱۳۷۴

برنامه ژاپنی‌ها برای میزبانی المپیک ۲۰۲۰

سفیر ژاپن در تهران تاکید کرد که این کشور قصد دارد با فراهم کردن تجهیزات و امکانات لازم، بهترین میزبانی را در المپیک توکیو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سفیر کشور ژاپن در ایران در جریان بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر، اعلام کرد که کشورش برای میزبانی بازی های المپیک ۲۰۲۰ کاملا به تجهیزات و امکانات لازم برای میزبانی چنین رویدادی مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که در رابطه با بازی های المپیک ۲۰۲۰ و آمادگی ژاپن برای برگزاری آن مطرح شد، گفت: البته من خیلی ریز و دقیق در جریان اقدامات انجام شده و اینکه دقیقا الان در چه مرحله ای از کار پیش می رویم، نیستم.

سفیر ژاپن در ایران تصریح کرد: از این موضوع اطلاع دارم که برای دوره جدید بازی های المپیک که کشور ژاپن میزبانی آن را عهده دار است، رشته هایی مانند کاراته برای اولین بار وارد المپیک می شوند و رقابت های آن برای اولین بار این رویداد برگزار می شود.

وی همچنین تاکید کرد: همان طور که گفتم خیلی دقیق در جریان مراحل میزبانی نیستم اما آنچه مسلم است مسئولان کشور ژاپن برگزاری این رویداد مهم ورزشی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری در دستور کار قرار داده اند تا میزبانی بدون نقصی داشته باشند.

سفیر ژاپن در ایران تصریح کرد: در برنامه کلی برای میزبانی المپیک ۲۰۲۰، مجهز کردن توکیو به امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری بازی ها در دستور کار است. همه برنامه ها در این راستا است که برای اقامت و رقابت ورزشکاران و مسئولان و همراهان آنها از کشورهای مختلف، امکانات لازم به خوبی و بدون نقص فراهم باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم

وضعیت ورزشگاه وطنی پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس.

دانلود (7.8MB)

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد