Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@14:20:46 GMT

تصادف مرگبار پژو با دکل برق در دیر +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۴۱۵۰۴

تصادف مرگبار پژو با دکل برق در دیر +عکس

منبع: فارس

به اشتراک گذاری کد خبر : 2836055037459958993 برچسب‌ها : تصادف پژو با دکل برق تصادف مرگبار پژو با دکل برق روستای لمبدان تصادف مرگبار پژو با دکل برق در دیر لینک کوتاه : اخبار مرتبط برخورد شدید وانت پیکان با تیر برق+عکس سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 19:18

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها پیرزن 109 ساله از راز طول عمرش پرده برداشت!+عکس سرنوشت بوگاتی شاه چه شد؟ +تصاویر دیدنی سربازان زن روس در رژه روز پیروزی+عکس جنجال خانم شیک پوش هندوانه فروش!+فیلم باند فرود هلیکوپتر روی وانت پیکان!+عکس کمیاب‌ترین حیوانات جهان با رنگ‌هایی استثنائی+عکس پرچمدار کاروان المپیک ایران ممنوع الخروج شد چگونه صاعقه جان دختر ۱۵ ساله را گرفت؟ گرانترین و ارزانترین کشورها برای خرید آیفون 7 + فهرست قیمت خودروی جدید اسپانیایی که بزودی در ایران خواهد بود +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها میزان اجاره‌ واحد مسکونی تهران در 39 سال پیش! +عکس پرچمدار نسبتا ارزان قیمت هواوی + عکس خبر خوب برای کلاسیک سواران خانه‌ای مجلل در اصطبل متحرک اسب‌ها! +عکس فیس اپ به اتهام نژاد پرستی و نقض حریم شخصی متهم شد + تصاویر آشنایی با C-HR جدیدترین محصول تویوتا برای بازار ایران +عکس طرح‌های لو رفته از گوشی وان پلاس 5 + عکس هر روز حدود 8400 بد افزار اندرویدی جدید کشف می‌شود چرا خودروهای صادراتی ارزان‌ترند؟ کمیاب‌ترین حیوانات جهان با رنگ‌هایی استثنائی+عکس آخرین مطالب همه سایت 13:13 اتاق فرمانی برای گوشی مفقوده 13:11 تصادف مرگبار پژو با دکل برق در دیر +عکس 12:49 ایران و عربستان مقابل حریفان، زودتر از سایر دیدارها / سوریه از ورزشگاه جنجالی گریخت 12:47 گروهبندی مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا اعلام شد 12:47 آخرین وضعیت صدور آرم طرح ترافیک تشریح شد 12:46 چگونه از کولر خودرو استفاده کنیم؟ 12:45 پیکر آخرین معدنچی پیدا شد +عکس 12:30 واکنش کاربران فضای مجازی به اختلاف سنی بانوی اول الیزه با جوان ترین رئیس جمهور فرانسه + تصاویر 12:21 میزان اجاره‌ واحد مسکونی تهران در 39 سال پیش! +عکس 12:20 کارخانه‌داری که مسافرکش شد! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۴۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم

سفیر روسیه در کابل با اشاره به موضع مثبت مسکو در برابر کابل گفت روسیه در نشست‌های بین‌المللی درباره افغانستان نظرات طالبان را در نظر می‌گیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «دیمیتری ژیرنوف» سفیر روسیه در کابل در دیدار با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان گفت روسیه در زمینه‌های مختلف آماده همکاری با افغانستان است و می‌خواهد مناسبات میان دو طرف بیش از پیش گسترش یابد.

‏سفیر روسیه همچنین تأکید کرد همکاری و تعامل دوجانبه مسکو و کابل می‌تواند به ثبات منطقه و توسعه اقتصادی افغانستان کمک کند.

ژیرنوف با اشاره به موضع حمایتی روسیه از کابل در نشست‌های بین‌المللی درباره افغانستان گفت مسکو در جلسات مهم به نظارت حکومت طالبان ارزش می‌دهد.

سفیر روسیه همچنین ضمن دعوت از عبدالکبیر برای اشتراک در نشست بین‌المللی در کازان تاتارستان، در رابطه به این نشست اطلاعات ارائه کرد.

روسیه:حذف طالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه را بررسی می‌کنیمطرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکاحمایت روسیه از تصمیم عدم شرکت حکومت طالبان در نشست دوحه

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدار تأکید کرد مناسبات  کابل با مسکو به نفع دو کشور است و می‌تواند سبب ثبات و پیشرفت در منطقه گردد.

وی با قدردانی از دعوت روسیه برای حضور در نشست کازان، مناسبات میان دو کشور را مهم و دوستانه خواند و از سرمایه‌گذاران روسیه خواست تا در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴