Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤدیان با تسلیم اظهارنامه مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون درآمدهای مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان گفت:مؤدیان با تسلیم به‌موقع اظهارنامه مالیانی مشمول 156 میلیون ریال معافیت مالیاتی می‌شوند.
شاهرخ ذوالقدر با بیان اینکه مؤدیان حقوقی و صاحبان مشاغل در صورت ارائه نکردن فرم اظهارنامه مالیاتی 30 درصد مشمول جریمه می‌شوند افزود: جریمه ارائه نکردن فرم اظهارنامه مالیاتی برای سایر مؤدیان از جمله مالیات مستغلات 10 درصد تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوالقدر افزود: مؤدیان حقوقی که به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند، از خرداد به مدت چهار ماه می‌توانند نسبت به پرداخت مالیات خود به‌صورت اقساط اقدام کنند.
وی در خصوص مالیات مشاغل گروه سوم گفت: مودیانی که فروش کالا و خدمات آنها 10 برابر معافیت مالیاتی است، می‌بایست فرم شماره 2 را در سامانه ویژه اظهارنامه مالیاتی علامت بزنند و در غیر این صورت مکلف به ارائه اظهارنامه هستند.
معاون درآمدهای مالیاتی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال 95 در کهگیلویه و بویراحمد مؤدیان حقیقی 20 هزار و 691 اظهارنامه اصلی و اصلاحی از عملکرد مالی سال 94 خود به امور مالیاتی ارائه کردند.
معاون درآمدهای مالیاتی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار نامه‌های حقوقی مربوط به عملکرد سال 94 مؤدیان مالیاتی در سال 95 را 2 هزار و291 مورد اعلام کرد و از مؤدیان مالیاتی حقوقی خواست تا 31 خرداد نسبت به ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی اقدام کنند تا مشمول تخفیف‌های پیش بینی شده در قانون شوند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 41 هزار پرونده مالیاتی فعال حقوقی و حقیقی است.
پارسال اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد 472 میلیارد ریال از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان پرداخت کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد