Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تا پایان امسال۸۰ درصد اوراق قضایی در استان به صورت الکترونیک ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: هم‌اکنون، 35 درصد اوراق قضایی به صورت الکترونیکی ابلاغ می‌شود که تا پایان امسال این میزان به 80 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با ثبت نام افراد در سامانه ثنا، اوراق قضایی مانند اخطاریه، احضاریه و ابلاغیه به صورت الکترونیکی به حساب کاربری طرفین پرونده ارسال می‌شود.

وی افزود: در روش قبلی مامور برگه ابلاغ را به منزل طرفین پرونده می‌برد، که احتمال مطلع نشدن فرد از تاریخ و ساعت دادگاه و در نتیجه تجدید وقت به علت حضور نیافتن آنان در محکمه وجود داشت.

هاشمیان افزود: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش تجدید وقت پرونده‌‌ها و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌‌ها از اهداف راه‌‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثنا در استان گفت: سامانه ثبت نام الکترونیکی(ثنا) از آذر سال گذشته در استان فعال شده است و تاکنون 48 هزار و 648 نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : بهتر است همه مردم چه افرادی که در محاکم قضایی پرونده دارند و چه افرادی که ندارند، با مراجعه به نشانی www.sana.adliran.ir ثبت‌نام کنند.

پرداخت 25 میلیارد ریال خسارت دیه از صندوق بیت المال در سال 95

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به پرداخت 25 میلیارد ریال خسارت دیه از صندوق بیت‌المال، گفت: این دیه برای جرائم مالی غیرعمد به 38 نفر پرداخت شد و یک میلیارد ریال هم به 22 نفر از افرادی که در اثر وقوع جرم، خسارت دیده‌اند پرداخت شد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد