Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:46:51 GMT

ضرورت تجهیز و نوسازی کتابخانه های هشترود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۰۲۱۲

ضرورت تجهیز و نوسازی کتابخانه های هشترود

هشترود - رئیس کتابخانه های عمومی هشترود خواستار تجهیز و نوسازی قفسه های کتابخانه های هشترود را شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پری اسدی ظهر چهارشنبه در جلسه کتابخانه های عمومی هشترود گفت: عمر قفسه های کتابخانه های عمومی هشترود بیش از ۴۰ سال است.

اسدی فضای کنونی کتابخانه عمومی هشترودرا جوابگوی نیاز مراجعه کنندگان ندانست و از خیرین خواست در تجهیز و ساخت کتابخانه در هشترود و شهر نظرکهریزی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کتابخانه های عمومی هشترود گفت : متاسفانه کتابخانه عمونی شهر نظرکهریزی در محیط خوبی قرار ندارد و بوی فضولات حیوانی و وجود حشرات موزیو پشه در محیط کتابخانه اعضای کتابخانه را آزار و اذیت می دهد

وی افزود : باید فضای کتابخانه‌های عمومی شاداب و جذاب و با ساختمانی استاندارد باشد .

ضرورت احداث فرهنگسرای مستقل در هشترود

ناصر نادری معاون فرماندار هشترود هم خواستار احداث و یا ایجاد فرهنگسرای مستقل در هشترود را شد و گفت : متاسفانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه پروفسور هشترودی در یک محل و آن هم غیر استاندارد واقع شده اند و بایدساختمان این ادارات ازهم جدا شوند.

نادری گفت : سالن اجتماعات اداره ارشاد غیر استاندارد است و جوابگوی مراسمات را نمی دهد.

معاون فرماندار هشترود ادامه داد: اداره ارشاد و کتابخانه پروفسور هشترودی در کنار قبرستان شهر قرار دارد که مراجعه کنندگان با مشکلات عدیده ای در مراجعه به این ادارات مواجه می شوند

گفتنی است سه کتابخانه عمومی برادران و خواهران در شهر هشترود و یک کتابخانه در شهر نظرکهریزی دو هزار و ۲۰۰ نفر عضو وجود دارد .

در این کتابخانه ها ۴۶ هزار عنوان کتاب با ۵۷ هزتر نسخه کتاب وجود دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند