Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی بحرینی مقدم، معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان دراین خصوص گفت: هیات مدیره گروه ملی فولاد ایران باید تصمیمات خوبی را برای حل مشکلات خود در نظر بگیرد.
وی اذعان کرد: در گذشته مشکل گروه ملی فولاد ایران مشخص نبودن سهامدار این شرکت بود، اما اکنون سهام عمده این شرکت با مالکیت 68درصدی در اختیار بانک ملی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بحرینی مقدم اظهار داشت: بانک ملی باید در بحث سرمایه در گردش این کارخانه و سرمایه ثابت مورد نیاز برای این شرکت ورود کند و سیاست خود را برای حل مشکلات به طور مشخص ارائه دهد.
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: استاندار خوزستان و معاونت امور اقتصادی استانداری پیگیر مسایل و مشکلات کارگران و وضعیت گروه ملی فولاد ایران هستند تا شاهد حل مشکلات این شرکت و پرداخت حقوق کارگران باشیم.
شایان ذکر است؛ امروز جمعی از کارگران و کارکنان گروه ملی فولاد ایران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود با پهن کردن سفره خالی در مقابل سرپرستی بانک ملی ایران در اهواز تجمع کردند.
انتهای پیام/گ

حل مشکلات گروه ملی با مشخص شدن سیاست های بانک ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست