Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@23:05:45 GMT

بنی اسد ورامین جهانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۳۰۸۴

بنی اسد ورامین جهانی می‌شود

مسئول روابط عمومی هیئت دلسوختگان قمر بنی هاشم(ع) ورامین گفت: از نمایندگان سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) دعوت کرده‌ایم تا در مراسم سال جاری نیز شرکت داشته باشند و در صورت داشتن معیارهای مورد نیاز این اقدام فرهنگی، حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا ثبت یونسکو خواهد شد. به گزارش جهان نيوز به نقل از ورامین ما: مراسم حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا برای شانزدهمین سال پیاپی در ورامین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به همت هیئت دلسوختگان قمر بنی هاشم(ع) ورامین برگزار می‌شود، نمادهایی از حرکت اسرای کربلا که بعد از واقعه عاشورا از کربلا به سمت شهر شام رخ داده بود به نمایش درخواهد آمد.

علی تاجیک مسئول روابط عمومی هیئت دلسوختگان قمر بنی هاشم(ع) در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما بیان کرد: فعالیت‌های اجرای هر چه بهتر این برنامه ویژه از فروردین ماه آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان مختلفی برای قسمت‌های گوناگون این ویژه برنامه از جمله اسب سواری، طراحی لباس، طراحی صحنه و دیگر موارد مشغول فعالیت و تصمیم گیری هستند تا بتوانیم برنامه بهتری را اجرایی کنیم.

تاجیک اظهار داشت: این برنامه ویژه طی سال‌های مختلف در ورامین توسط هیئت دلسوختگان قمر بنی هاشم(ع) در حال اجرا است که هر سال نیز نسبت به سال قبل خود افزایش چشمگیری داشته است.

مسئول روابط عمومی هیئت دلسوختگان قمر بنی هاشم(ع) گفت: کاروان نمادین اسرای کربلا که در شهرستان ورامین طی سال گذشته اجرا شده است، ثبت ملی شده و جز آثار فرهنگی و دینی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته تمام فضای میدان امام حسین(ع) کاملاً پر شده و خیابان‌های منتهی به این میدان نیز مملو از عاشقان اهل بیت بود، گفت: از نمایندگان سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) دعوت کرده‌ایم تا در مراسم سال جاری نیز شرکت داشته باشند.
تاجیک ادامه داد: در صورت داشتن معیارهای مورد نیاز این اقدام فرهنگی، حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا ثبت یونسکو خواهد شد.
روابط عمومی هیئت دلسوختگان قمر بنی هاشم(ع) بیان کرد: در مراسمی که امسال در نظر گرفته و برنامه ریزی کرده‌ایم، ۴۰۰ نفر به نقش آفرینی خواهند پرداخت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.   در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.   حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است