Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر نظر سازمان حسابرسی کل کشور، وضعیت مالی گروه و بنیاد مستضعفان در تاریخ 30 اسفند 95 و عملکرد مالی و جریانوهای نقدی گروه و بنیاد مستضعفان را برای سال منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه های با اهمیت ،طبق استانداردهای حسابداری ،به نحو مطلوب نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با حضور اعضای هیات امنای بنیاد مستضعفان، مجمع عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد


به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گزارش عملکرد و حسابرسی سازمان حسابرسی کل کشور در مجمع عمومی بنیاد مستضعفان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات امنای بنیاد از زحمات رییس و کارکنان آن تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  براساس گزارش سازمان حسابرسی کل کشور، صورتهای مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی بنیاد برای سال منتهی به 30 اسفند ماه 1395 مورد تأئید این سازمان واقع شد.   در گزارش سازمان حسابرسی صورتهای مالی تلفیقی گروه و بنیاد مستضعفان که شامل ترازنامه ها صورتهای مالی سود و زیان و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 حسابرسی شده است.

در این گزارش آمده است: به نظر این سازمان، وضعیت مالی گروه و بنیاد مستضعفان در تاریخ 30 اسفند 95 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی گروه و بنیاد مستضعفان را برای سال منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می دهد.

در قسمت دیگری از این گزارش مطرح شده است: درباره بودجه مصوب، گزارشی که حاکی از مغایرت با اطلاعات مندرج باشد جلب نگردیده است.

در پایان نیز تأکید شده است: در خصوص دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی، حسابرسان این سازمان ،به مواردی حاکی از عدم رعایت قوانین و مقررات برخورد نکرده اند.   بنابراین رسالت شفاف‌سازی نهادهای انقلابی، پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گزارش سازمان حسابرسی کل کشور سال مالی 1395 را منتشر می‌کند.  

لینک دانلود گزارش حسابرسی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان از  برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان با امنیت کامل خبر داد. 

دکتر رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول، صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۷ حوزه استان خوزستان برگزار شد.

وی افزود: داوطلبان آزمون سراسری امسال در گروه‌های «علوم انسانی»، «علوم ریاضی و فنی»، «هنر»، «زبان خارجه» و «علوم تجربی» به رقابت با یکدیگر پرداختند. از مجموع ۷۱ هزار و ۶۴۹ نفر ۴۶ هزار و ۷۴۳ نفر دختر و ۲۴ هزار و ۹۰۶ نفر پسر بودند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در این دوره، آزمون گروه‌های «علوم انسانی» و «علوم ریاضی و فنی» صبح روز پنج‌شنبه، آزمون گروه‌های «هنر» عصر روز پنج‌شنبه و آزمون گروه «علوم تجربی» صبح روز جمعه برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: در آزمون امسال، دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۱۰ هزار و ۱۲۲ داوطلب بود.
 
دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در امنیت کامل گفت: در آزمون مرحله اول، خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و به جز دو مورد ضبط و گرفتن وسایل غیر مجاز، اشکال خاصی مشاهده نشد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت