Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:31:28 GMT

بلاتکلیفی در ساخت کارخانه سیمان خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۳۷۹۳

بلاتکلیفی در ساخت کارخانه سیمان خرم‌آباد

کارخانه سیمان خرم‎آباد یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی در لرستان به شمار می‌آید که تاکنون بنا به دلایل مختلف اجرایی نشده و به همین علت سهامداران آن خواستار مشخص شدن هرچه زودتر وضعیت سرمایه‎گذاری خود در این پروژه هستند.

به گزارش ایسنا، مجوز ساخت این کارخانه سال 81 صادر و چهار سال بعد، عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به علت اختلافی که بین بانک عامل(سپه) و مجری طرح وجود دارد، همچنان مسکوت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارخانه حدود 46 هزار سهام‌دار دارد که بلاتکلیف هستند و قربانی این اختلاف شده‌اند و با اینکه بارها وعده رفع این مشکل داده شده اما تاکنون که خبری نشده است.

اسد عبدالهی، فرماندار خرم‌آباد درباره آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: هفته گذشته به همراه استاندار از این پروژه بازدید کردیم و متأسفانه همچنان مشکل با بانک عامل پابرجاست. این کارخانه 46 هزار سهام‌دار دارد که باید برای ادامه روند پروژه مشکل با بانک سپه رفع شود.

عبدالهی با بیان اینکه رفع این مشکل دست ما نیست و مشکلی در استان ندارد، اضافه کرد: مسئولان استانی طی این مدت خیلی برای حل مشکل موجود اقدام کرده‌اند که بی‌نتیجه بوده است.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: آقای خدری، مدیرعامل کارخانه که به گفته‌ی خودش 38 درصد سهام را هم دارد، باید اراده‌ای برای رفع این مشکل داشته باشد و بدون شک در این حالت مشکل با بانک سپه رفع خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد