Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما،نماينده ويژه روسيه در امور اففانستان شمار عناصر تکفيري داعش را در افغانستان ده هزار نفر اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما از کابل ، رسانه هاي افغانستان امروز به نقل از " ضمير کابلوف " اعلام کردند: بيشتر افراد داعش در افغانستان نزديک مرز اين کشور با تاجيکستان و ازبکستان
مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گسترش حضور داعش را در افغانستان تهديدي براي روسيه خواند و گفت : اميدواريم دولت افغانستان و نظاميان آمريکايي با اين گروه قاطعانه مبارزه کنند.
کابلوف افزود : داعشي ها از سوريه و عراق به افغانستان فرار کرده اند.
اين در حالي است که وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که از آغاز امسال تا کنون بيش از هزار و ششصد داعشي در اين کشور کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه، تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پنج مورد جنایت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۵ نفر دیگر را زخمی کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود که تعدادی از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی همچنان زیر آوار و در جاده ها هستند و آمبولانس ها و کارکنان جمعیت هلال احمر فلسطین نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه