Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@22:38:00 GMT

اجرای هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۹۴۰۸

اجرای هنرمندان قزوینی در رویداد بین المللی تبریز 2018

به گزارش پارس نیوز، 

 روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، محمدعلی حضرتی روز دوشنبه افزود: در این مراسم که روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رییس جمهور، جمعی از وزرا و مقامات گردشگری سایرکشورها در تبریز افتتاح می شود،گروه‌های هنری قزوین در کنار هنرمندان سایر استان‌های کشور برای معرفی توانمندی‌های آیینی و هنری این استان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هنرمندان منتخب استان قزوین در این رویداد بین المللی با اجرای شاهنامه خوانی و نقالی توسط استاد مجتبی حسن بیگی و زهرا محمودی، موسیقی محلی و بازی چوب جنگ درتاریخ سوم اردیبهشت در ترمینال تبریز و چهارم اردیبهشت در مرکز خرید اطلس شهر تبریز از ساعت 18 الی 20 به هنرنمایی می‌پردازند.
وی اظهار کرد: شهر تبریز به علت وجود مناطق نمونه گردشگری، زیرساخت‌های مناسب شامل هتل و میهمان ‌پذیرها، 2 اثر ثبت جهانی (بازار و کلیساها)، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، موزه‌های غنی، چشم‌اندازهای طبیعی و برگزاری رویدادهای فرهنگی،کثرت آثار تاریخی،آداب و رسوم با هفت رای اعضای کمیته نهمین اجلاس کشورهای اسلامی از بین رقبایی از شهرهای مالزی، بنگلادش،ترکیه و عربستان سعودی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.
حضرتی در ادامه از راهیابی آثار هنری هنرمندان استان شامل حسن کوکبی و سعید بالوخانی هنرمندان رشته قفل سازی سنتی و محسن حسنی‌ها هنرمند رشته زیورآلات سنتی برای دریافت نشان اصالت یونسکو و حضور آثار آنها در مراسم داوری شورای جهانی صنایع دستی خبر داد.
 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صنایع دستی و گردشگری گردشگری استان قزوین شاهنامه زهرا موسیقی بازی جنگ عربستان سعودی پایتخت کشورهای اسلامی یونسکو صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی پارس تبریز قزوین پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود