Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی، وزیرعلوم از اصلاح سهمیه ایثارگران در آزمون‌ ارشد امسال خبر داد و گفت: این پیشنهاد در کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی است.

ایران آنلاین / منصور غلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ در جمع خبرنگاران از برنامه این وزارتخانه برای اصلاح سهمیه ایثارگران در این آزمون خبر داد و گفت: سهمیه‌هایی از سال قبل مصوب شده بود، به‌ویژه قانونی که سال قبل داشتیم و بنا به نظراتی که از دانشگاه ها دریافت شد نیاز به اصلاح داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد و چون مصوب مجلس بوده باید در مجلس به رأی گذاشته شود تا نتیجه آن مشخص شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اصلاحاتی که صورت می‌گیرد مقداری از ضریب‌ها در آزمون کارشناسی ارشد تغییر خواهد کرد و اگر مجلس زود به این موضوع رسیدگی کند این تغییر سهمیه‌ها در پذیرش دانشجویان امسال اعمال می‌شود.

دکتر غلامی در پایان افزود: در ماده ۹۰ قانون ششم توسعه ضریبی گذاشته شده بود که یک سال اجرایی شد و بازخوردهای آن نشان داد این سهمیه نیاز به اصلاح دارد. بنابراین پیشنهاد اصلاح سهمیه ایثارگران به مجلس ارائه شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تین نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به نظر قوه مجریه درباره افزایش تعطیلی آخر هفته گفت: منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره تعطیلی آخر هفته گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است. دولت با کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود نسبت روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

وی افزود: نگاه دولت این است که باید بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری منعطف تری متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتضاعات مختلف داشته باشیم و دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم لذا پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش میزان تعطیلی به دو روز انتخاب روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف دولتی قرار بگیرد که منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند