Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@21:55:22 GMT

خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۱۴۷۶

خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال+تصاویر

به گزارش وانانیوز، 

سایت "BeSoccer" به بهانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در گزارشی به معرفی خبرسازترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان (بازیکن آزاد) پرداخت.

انتقال پیرلو به یوونتوس قرارداد آندره آ. پیرلو با آث میلان در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید و مسئولان این باشگاه در کمال تعجب قرارداد هافبک بازیساز خود را تمدید نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او در آن سال به یوونتوس پیوست و در ۱۶۴ بازی برای این تیم به میدان رفت. پیرلو همراه با یووه ۴ بار قهرمان سری آ. ایتالیا شد.

انتقال پوگبا به یوونتوس پوگبا که در نخستین فصل حضورش در منچستریونایتد تنها در ۳ بازی لیگ جزیره فرصت بازی یافت در سال ۲۰۱۲ راهی یوونتوس شد و در آنجا به یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال جهان تبدیل شد. او در سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۸۹ میلیونی مجددا به منچستریونایتد بازگشت.

انتقال مک منمن به رئال مادرید استیو مک منمن در سال ۱۹۹۹ از لیورپول به رئال مادرید پیوست و در ۴ سال حضورش در جمع کهکشانی‌ها فاتح ۸ جام مختلف شد.

انتقال لواندوفسکی به بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴ دورتموند را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. او تاکنون در ۱۹۸ بازی که با پیراهن بایرن به میدان رفته ۱۵۶ گل به ثمر رسانده و محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارد.

انتقال کمپل به آرسنال سول کمپل در سال ۲۰۰۱ و در حالی که نزد هواداران تیم تاتنهام محبوبیت زیادی داشت به رقیب سنتی تاتنهام یعنی آرسنال پیوست. علی رغم اینکه انتقال کمپل به آرسنال با جنجال زیادی همراه شد، اما او توانست در ۵ سال حضورش در جمع توپچی‌های لندن ۲ بار قهرمانی در لیگ جزیره را تجربه کند.

انتقال کامبیاسو به اینترمیلان کامبیاسو پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید، در سال ۲۰۰۴ راهی اینترمیلان شد. او در ۴۳۱ بازی با پیراهن اینتر به میدان رفت و همراه با این تیم ۴ عنوان قهرمانی سری آ. را در کارنامه خود ثبت کرد.

انتقال لارسن به بارسلونا هنریک لارسن پس از درخشش در ترکیب تیم ملی سوئد در رقابت‌های یورو ۲۰۰۴ از سلتیک به بارسلونا پیوست و در این تیم ۲ سال نسبتا خوب را پشت سر گذاشت.

انتقال رائول به شالکه رائول مهاجم اسطوره‌ای رئال مادرید پس از ۱۶ سال حضور در جمع کهکشانی‌ها راهی شالکه شد. او در ۲ سالی که پیراهن شالکه را بر تن کرد برای این تیم ۴۰ گل به ثمر رساند.

انتقال میلنر به لیورپول جیمز میلنر در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازیکن آزاد از منچسترسیتی به لیورپول پیوست تا جانشین استیون جرارد اسطوره لیورپولی‌ها شود. شماره ۷ لیورپول همواره عملکرد مناسبی در ترکیب تیمش داشته است.

انتقال جی جی اوکوچا به بولتون اوکوچا پس از درخشش در پاری سن ژرمن مورد توجه سام آلاردایس قرار گرفت و در سال ۲۰۰۲ به بولتون پیوست. او در بولتون ۱۴۵ بازی انجام داد و تبدیل به یکی از اسطوره‌های تاریخ این باشگاه شد.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به درهای سانتیاگو برنابئو رسیده‌است.

طرفداری | انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید وارد فاز پایانی شده‌است.

فابریتزیو رومانو در جدیدترین گزارش خود از آماده‌سازی باشگاه رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه خبر داده‌است. طرفین پس از توافق در ماه‌های گذشته، اکنون در حال تکمیل و امضاء اسناد و کاغذ‌بازی‌های پایانی هستند. همه چیز برای پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید مهیا است و این انتقال بزرگ تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ام باپه در پایان فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و تمایل قطعی خود را برای پیوستن به رئال به مقامات باشگاه فرانسوی اعلام کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)