Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@22:42:08 GMT

دعوت همام و رسن به تیم ملی عراق

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۵۸۸۶

دعوت همام و رسن به تیم ملی عراق

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی عراق که در حال آماده‌سازی برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا است و در فیفا دی اخیر دو دیدار تدارکاتی در مسابقات چهارجانبه سوپر کلاسیکو برابر تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان انجام داد، برنامه بازی‌های دوستانه پیش روی خود را نیز تدارک دیده است.

 

تیم ملی عراق روز سه‌شنبه، بیست و نهم آبان ماه دیدار دوستانه‌ای برابر تیم ملی بولیوی خواهد داشت که به همین منظور و یک هفته قبل از آغاز فیفا دی، فهرست جدید تیم ملی این کشور با حضور ۲۴ بازیکن اعلام شد که نام دو فوتبالیست شاغل در لیگ برتر ایران نیز در آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بشار رسن که عملکرد درخشانی در دیدارهای داخلی و آسیایی پرسپولیس ارائه داده و در اردوهای قبلی تیم ملی عراق حضور داشت، بار دیگر به اردوی تیم کشورش دعوت شده و احتمالا مقابل بولیوی به میدان خواهد رفت.

 

 

طارق همام، هافبک عراقی استقلال تهران هم که در این فصل به جمع آبی پوشان اضافه شده و نمایش قابل قبولی در ترکیب این تیم ارائه داده نیز جزو نفراتی است که در فهرست جدید تیم ملی عراق به چشم می‌خورد.

 

اما نکته قابل توجه این لیست، عدم دعوت از جاسم کرار است؛ بازیکنی که نمایش بسیار خوبی در ترکیب صنعت نفت داشته و گفته می‌شود پس از مدت‌ها دوباره به تیم ملی کشورش دعوت می‌شود ولی سرمربی عراق نام او را در اردوی تدارکاتی برای دیدار با بولیوی قرار نداده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق