Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: این مسابقات برای نخستین بار به مناسبت یوم الله 9 دی برگزار شده که هدف از برگزاری آن آشنایی جوانان با این حماسه ماندگار است.

 

غلامرضا رضوانی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 60 موتورسیکلت سوار در 2 کلاس موتور تریل و 2 کلاس موتور کراس برگزار شد که در نهایت تمام این شرکت کنندگان در یک مسابقه آزاد به نام «سوپر» با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر کلاس موتور حداقل 15 موتورسوار حضور یافتند که در مرحله نهایی به نفرات اول تا سوم هر کلاس هدیه و لوح سپاس اهدا می شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی سپاه استان البرز اضافه کرد: درصدد هستیم تا مسابقات جام دی در قالب بسیج ورزشکاران همچون مسابقات جام فجر در رشته های متعددی برگزار شود.

وی با اشاره به حضور آفرودسواران در این مسابقه، گفت: بین آفرودسواران مسابقه ای برگزار نشد و 50 آفرودسوار فقط به صورت همایشی و رژه ای در محل مسابقه حضور یافتند.

این مسابقات در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) واقع در منطقه حصارک کرج برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند