Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجربه یخچال در گرمای جهنم!

طرفداری- با نزدیک شدن به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا رفته رفته توجهات به سمت امارات معطوف شده است. کشوری که به نظر می‌رسد با توجه به امکانات رفاهی مدرن خود یکی از شیک‌ترین میزبانی‌ها را داشته باشد. در قالب چند مطلب سعی بر این خواهیم داشت که ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه هزاع بن زاید یک استادیوم چند منظوره است که در امارت ابوظبی و شهر العین امارات متحده عربی واقع شده است. این ورزشگاه مکان اصلی بازی‌های تیم العین امارات است و با منقسم شدن به 7 سطح یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌های خاورمیانه و یکی از بلندترین سازه‌های شهر العین است. مساحت این فضای ورزشی 145000 متر مربع است که در آن 700 آپارتمان، فضاهای سبز، دو ساختمان اداری، 50 رستوران، فروشگاه‌ها و 170 اتاق هتل‌مانند است.

کلنگ ساخت این استادیوم در سال 2012 به زمین خورد و در سال 2014 افتتاح شد. بازی افتتاحیه میان العین و منچسترسیتی برگزار شد که با برد 3 بر 0 منچسترسیتی به پایان رسید. ظرفیت این استادیوم در زمان افتتاح 22717 نفر بود و اکنون به 25965 نفر رسیده است.

یکی از زیباترین بخش‌های این ورزشگاه نمای بیرونی آن است که به شکل تنه درخت نخل می‌باشد و در شب به 15 حالت مختلف نورپردازی می‌کند. بر بالای سقف استادیوم 200 پروژکتور تعبیه شده است تا به بازی‌های شب‌هنگام روشنایی کافی را برساند. به دلیل گرمای طاقت‌فرسای فصل تابستان کاسه‌های نخل‌مانند تعبیه شده در سقف ورزشگاه باد مطبوعی تولید می‌کنند که بازیکنان و هواداران را خنک خواهد کرد. این ورزشگاه اولین استادیوم جهان است که از سقف منحصر به فرد سایبانی برای ایجاد سایه برای تماشاگران سود می برد.

این ورزشگاه در سال 2014 به عنوان بهترین ورزشگاه جهان انتخاب شد.

ورزشگاه هزاع بن زاید میزبان 8 بازی جام ملت‌های آسیا 2019 به شرح زیر است:

16 دی 1397: استرالیا - اردن (گروه B)

19 دی 1397: قطر - لبنان (گروه E)

21 دی 1397: قرقیزستان - کره جنوبی (گروه C)

23 دی 1397: امارات - تایلند (گروه A)

26 دی 1397: ویتنام - یمن (گروه D)

30 دی 1397: یک هشتم نهایی (تیم دوم گروه A - تیم دوم گروه C)

5 بهمن 1397: یک چهارم نهایی

8 بهمن 1397: نیمه نهایی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!