Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا احمدی خواننده حماسی و آیینی  با اشاره به این‌که در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کردم درباره نوع فعالیت‌های هنری خود گفت: حدود ۱۰ سال است که فعالیت حرفه‌ای را در زمینه خوانندگی شروع کرده‌ام. از همان ابتدا تاکنون با سبک حماسی و آئینی کار خود را دنبال کرده‌ام.

خواننده حماسی کشور بیان کرد: شاید یکی از دلایلی که سبک حماسی را انتخاب کردم این باشد که از ابتدای کودکی در این فضا قرار داشتم، چون پدرم خلبان نیروی هوایی بود و در تمام دوران دفاع مقدس فعالیت داشت، آنچه از سوی پدرم به ما می‌رسید قصه حماسه و دفاع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اولین کاری که به‌صورت حرفه‌ای ساختم، موسیقی «شهید دریای عشق» بود که خدا را شکر در جشنواره صحنه خوانندگان ایران مقام اول را کسب کرد. کسب این مقام نیز در شرایطی بود که از میان ۱۶ موسیقی عاشقانه، «شهید دریای عشق» برگزیده شد و میکروفون طلایی خوانندگان صحنه ایران را دریافت کردم.

احمدی ادامه داد: تاکنون چهل اثر با سبک حماسی ساخته‌ام و تمام این آثار را با هزینه‌های شخصی خود و بدون هیچ گونه حمایت مالی از سوی نهاد یا ارگان خاصی تهیه و تولید کردم. آخرین اثری که در مراحل پایانی خود قرار دارد، اثری به مناسبت چهل سالگی انقلاب است. این موسیقی را برای چهل سالگی انقلاب تهیه و تولید کردم و به زودی به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

وی گفت: برای زنده نگه داشتن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار شهدا باید به موسیقی حماسی توجهی بیشتر از پیش انجام شود و افرادی که دارای استعداد، علاقه و عشق خوانندگی هستند به این سبک ورود کنند تا خوانندگان حماسی و آیینی ما بیشتر شوند.

احمدی بیان کرد: برخلاف آنچه بعضی‌ها تصور می‌کنند، خوانندگی با سبک حماسی و آیینی از سر اجبار و بیکار ماندن خواننده آن نیست، بلکه یک عشق و علاقه است. خود من چندین پیشنهاد کار‌ در سبک‌هایی که صحیح نمی‌دانم داشته‌‌‌‌‌ام؛ پیشنهادهایی که حتی با اقامت در خارج از کشور همراه بوده است، اما خوانندگی حماسی و آیینی برای سرزمینم، شهدا و ایثارگران و آنچه ایمان و اعتقادم هست را با دنیا عوض نمی‌کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق دانشگاه آزاد اسلامی دوران دفاع مقدس موسیقی شکر ایران انقلاب عشق عشق و علاقه شهدا و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی دوران دفاع مقدس شکر شهدا و ایثارگران کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربیگری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آنچه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش بینی شده در صورت صادر نشدن مجوز مربیگری گل محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجور مربیگری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست اینکه سعید الهویی در تیم ملی، نقش آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • قیمت هتل وان فوریه 2024