Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده سینا مریدی در تیم فوتبال پرسپولیس بسته شدبه گزارش بلاغ،مدیران باشگاه پرسپولیس از جذب بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان ناامید شدند. 

به خواسته برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه در پی جذب سینا مریدی مدافع تیم فولاد خوزستان بودند، اما این انتقال سرانجام پیدا نکرد.
گویا انتقال مریدی به دلیل مخالفت افشین قطبی و مدیریت باشگاه فولاد به جمع سرخپوشان پایتخت منتفی اعلام شد و مدیران باشگاه نیز نسبت به این انتقال کاملا ناامید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبر ورزشی

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم

سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت محکم سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه گل سوم پرسپولیس را رقم زد.

گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم کد خبر 748168

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • (ویدیو) گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم توسط سینا اسدبیگی
  • گل تماشایی سینا اسدبیگی به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-3 پرسپولیس)
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟