Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نعمت اله محمدی سرپرست و هادی احمد نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه رهبر طوماری و حسین میرزایی روسای ادارات روابط عمومی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل و همزمان با هفته سوادآموزی با خانواده شهید فرید دارایی از شهدای سوادآموزی زنجان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نعمت اله محمدی ضمن تاکید بر ارج نهادن به شهدا و خانواده های آنان گفت: باید در جامعه قدر شهدا و خانواده های معظم آنان را دانست و در عمل ادامه دهنده راه این بزرگواران بود.

وی افزود: شهدا افرادی باهوش، متدین و پاک بودند که به لقاءالله پیوستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: شهدا جزو نخبگان جامعه بودند و آگاهانه این راه را برگزیدند.

این مقام مسئول ابراز داشت: ایثار و شهادت توفیق می خواهد و خداوند آن را نصیب افراد لایق می کند.

محمدی با اشاره به اینکه خانواده شهدا تاج سر ما هستند گفت: باید همیشه قدردان خانواده های شهدا باشیم.

شایان ذکر است،پدر و مادر بزرگوار شهید فرید دارایی جزو بازنشستگان سرافراز آموزش و پرورش استان زنجان بوده اند.

گفتنی است، این شهید عزیز در سال 1362 درحالی که مسئولیت پیک گردان امام حسین(ع) را داشت در منطقه جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به سر، خون پاکش را نثار انقلاب اسلامی نمود و در جوار رحمت الهی سکنی گزید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند