Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کاهش 18 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درونشهری در استان طی 9 ماهه گذشته خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سردار "سید محمود میرفیضی" در نهمین کمیسیون تحول راهور استان در ساری، گفت: مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور برای کاهش حوادث رانندگی مستلزم تدابیر و روش های اجرایی خاص بنا به موقعیت زمانی و مکانی است و در این راستا توجه به موضوعات آموزشی از مهمترین راهبردهای اساسی در کاهش تصادفات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اجرای طرح های هدفمند پلیس از مهمترین راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی از جمله تلفات انسانی است.

سردار میرفیضی، با اشاره به اینکه استان مازندران در برخورد با تخلفات رتبه سوم کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: در طی 9 ماهه گذشته شاهد افزایش 11 در صدی برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی در حوزه درونشهری بوده ایم.

وی از کاهش 18 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در استان طی 9 ماهه گذشته خبر داد و اذعان داشت: در این مدت شاهد کاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر عمومی و در ونشهری استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به هوشمندسازی سیستم های ثبت تخلفات، از افزایش 45 درصدی اعمال نمره منفی برای متخلفان رانندگی در استان خبر داد و گفت: در 9 ماهه گذشته با بیش از 39 هزارو 800 خودرو و 21 هزارو 500 دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی مناسب صورت گرفته است.

سردار میرفیضی در خاتمه با اشاره به اهمیت آموزش و ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی،گفت: در 9 ماهه گذشته بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم از آموزش های عمومی فرهنگ ترافیک و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در استان بهره مند شده اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مازندران ترافیک راهنمایی و رانندگی فوت مقررات راهنمایی و رانندگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و حالا حدود ۶۳۷۰۰ دلار معامله می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از 63 هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.
گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها 1.6 درصد بوده است، یعنی کمتر از 2.5 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از 3.4 درصد رشد در سه ماهه پایانی 2023. 

شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کردسقوط قیمت بیت کوین تا زیر 60 هزار دلار

ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تاثیر بگذارد.
شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p 500 و نزدک روز خود را با 2 درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا هم تا 4.73 درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.
قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار رسید و بعد تا 63700 بالا آمد. ارزش اتر هم  4 درصد کاهش یافته و حدود 3100 دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در 2024 کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام/50

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳