Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از بارش برف و کولاک شدید در گردنه اسدآباد وضعیت تردد برای رانندگان دشوار و ناممکن می شود.
وی اضافه کرد: عوامل پلیس راه به منظور پیشگیری از گرفتار شدن رانندگان در داخل برف و سرما و بروز مشکل برای سرنشینان خودرو اقدام به ایجاد محدودیت تردد در این شرایط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه همدان از رانندگان خواست هنگام برف و کولاک از ادامه مسیر به سمت گردنه اسدآباد خودداری کرده و از مسیر های جایگزین برای عزیمت به سمت غرب کشور استفاده کنند.
سرهنگ عزیزی گفت: حفظ جان شهروندان اولویت اصلی پلیس است بنابراین اجازه نمی دهیم رانندگان با ورود به برف و کولاک جان خود و سرنشینان خودرو را به مخاطره بیاندازند.
وی اضافه کرد: در صورت اعمال محدودیت توسط عوامل پلیس راه ، رانندگان با صبر و حوصله و پرهیز از مشاجره به توصیه های پلیس احترام گذاشته و آن را عملی کنند.
رییس پلیس راه همدان یادآوری کرد: شامگاه جمعه پس از حدود 10 دقیقه برف و کولاک تردد از گردنه اسدآباد ناممکن شد بنابراین ماموران پلیس راه از ادامه مسیر خودروها پیش از رسیدن به گردنه جلوگیری کردند.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود توصیه و هشدارهای مکرر در زمینه همراه داشتن تجهیزات زمستانی اما همچنان بیشتر خودروها بدون این تجهیزات وارد جاده های کوهستانی و استان سردسیر همدان می شوند.
طرح زمستانی پلیس از 21 آذر آغاز شده است و به مدت سه ماه ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف پلیس راه خودرو سرما ماموران پلیس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان