Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد، تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتورهای سیکلت به منظور کاهش تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی در طول جاده‌ها، به ویژه در راه های روستایی که از آمار بالایی برخوردار هستند، مورد توجه جدی این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را راکبان موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: آشنایی موتور سواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که موتورسیکلت سواران روستایی با فرا گرفتن موارد آموزشی این همایش نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.
این همایش با همکاری بخشداری اسفرورین و با حضور بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ نصرالله بیگلری رییس پلیس راه استان، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و بخشدار مرکزی تاکستان برگزار شد.
در ادامه این مراسم 120 کلاه و تجهیزات ایمنی موتورسیکلت به موتورسواران روستای اک با هدف آموزش و ارتقای سطح فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبان اهدا شد.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان قزوین جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده موتورسیکلت نماینده مردم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳