Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@11:55:57 GMT

مرگ تلخ دختر نوجوان سیستانی با بخاری نفتی !

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۵۴۷۸

رکنا:دختر نوجوانی در شهرستان زهک در پی سوختگی ناشی از حریق چراغ نفتی جان باخت.

به گزارش رکنا، آیت الله قره گوزلو در این باره اظهار کرد: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر مرگ مشکوک دختری نوجوان در روستای «ندام غربی» بلافاصله ماموران انتظامی بخش جزینک در محل حادثه Incident حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: با بررسی های میدانی مشخص شد دختری 17 ساله درحال پرکردن مخزن چراغ نفتی بوده، که مقداری از نفت بر روی شعله آتش و لباسش ریخته و با شعله ور شدن آتش در حریق گرفتار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مصدوم حادثه توسط اعضای خانواده به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهر زابل منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحات بالا با وجود تلاش های تیم پزشکی فوت کرد.

قره گوزلو خاطرنشان کرد: جسد با هماهنگی قضائی به سردخانه منتقل و پرونده قضائی در این رابطه برای بررسی های بیشتر تشکیل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این 3 پلیس غلط انداز را می شناسید؟! / گریه های آنها چه رازی داشت؟!+فیلم و عکس چهره باز عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جدول گرانی مواد غذایی / رکورددارها در گرانی کدامند؟! زیباترین زن جهان مرد از آب درآمد + عکس 2 مرد جوان با دست و پای بسته در بیابان های گرمدره چه رازی با خود داشتند لحظه مرگ دردناک یک رقصنده در مراسم عروسی + فیلم زنده ماندن این پسر بچه معجزه به حساب می آید نیش یک پشه این دختر را از پا انداخت و خانه نشین کرد !+عکس اتفاقی عجیب اما باورکردنی / از جسد زن مرده صداهای عجیبی می آمد ! مرگ 7 نفر در برج مسکونی / 2 قربانی زنده زنده جزغاله شدند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پزشکی اخبار حوادث حریق شهرستان دختر نوجوان ناشی زهک عکس تحقیقات دختر تصادف اتوبوس دانشجویان تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد فیلم تهران خودرو حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید

آفتاب‌‌نیوز :

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای تیم بسکتبال «رستمی» که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به‌دلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ که آتش گرفته بود، دچار حادثه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ماه، امروز خبر درگذشت رهام یزدی سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

خوشبختانه طا‌ها فلاح، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شد و بهبود پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت