Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: تیم هیرو انتظار بازی برابری را از تیم آبادان نداشت به همین دلیل مربی تیم هیرو از دقیقه ۱۰ بازی فضای مسابقه را به حاشیه کشاند. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،  دیدار دو تیم هیرو و پالایش نفت آبادان در هفته هشتم سوپر لیگ بسکتبال بانوان در حالی به میزبانی آبادان برگزار شد که این بازی با درگیری‌ها و حواشی زیادی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که فحاشی و زد و خورد نیز در زمین بازی رخ داد. زهرا مرتضی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم  در این باره اظهار داشت: بازی دو تیم پالایش نفت و هیرو بسیار حساس بود. برای هر دو تیم نتیجه این بازی مهم به شمار می‌رفت. برهمین اساس بازی پایاپایی هر دو تیم داشتند. متاسفانه از 10 دقیقه دوم بازی مربی تیم هیرو روی داروی فشار می‌آورد.

وی افزود: مربی هیرو مدام به کوبل داوری و میز داوری حرف‌هایی را می‌زد که آرامش لازم برای بازی را از بین می‌برد. در تمام این مدت تلاش کردیم که بازیکنان آبادان را از حواشی دور کنیم و وارد فضای حاشیه‌ای نشویم اما مربی هیرو این فضا را از بین می‌برد، مربی هیرو به داوران و آمار گیران زمین بی‌احترامی می‌کرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت ادامه داد: بازیکنانم بدور از حواشی و شرایط متشنج بازی خود را انجام دادند و از بازی آنها راضی بودم. در پایان بازی بازیکنان آبادان به اشتباه فکر کردند که بی احترامی مربی هیرو به تیم آبادان است و به کادرفنی آبادان فحاشی می‌کنند. دراین شرایط سریع تلاش کردیم بازیکنان را وارد رختکن کنیم. این در حالی بود که تیم هیرو بازیکنان خود را وارد رختکن نکرد و درگیری‌ها بیشتر شد و فحاشی و بی احترامی‌ها پس از پایان بازی نیز ادامه داشت.

مرتضی‌زاده یادآورشد: واقعا دور از شان ورزش بانوان است که با چنین صحنه‌هایی مواجه شود. متاسفانه اتفاق بسیار تلخی را تجربه کردیم. واقعا در شان مربی پیشکسوت و رشته بسکتبال نیست که چنین فضایی را ببیند. ما فیلم مسابقه و تمامی حواشی به وجود آمده را برای فدراسیون ارسال خواهیم کرد. امیدوارم فدراسیون دراین خصوص قاطعانه و منطقی برخورد کند.

وی گفت: شرایطی که مربی هیرو در زمین به وجود آورد باعث شد تا تیم آبادان غیر فنی بازی را با نتیجه بسیار نزدیک واگذار کند. آنها چون در بازی رفت ما را با اختلاف 20 امتیاز شکست داده بودند انتظار چنین عملکرد و بازی پایاپایی را نداشتند به همین دلیل از 10 دقیقه دوم فضا را به حاشیه کشاندند.

سرمربی آبادان عنوان کرد: (فائزه شهریاری) بازیکن خوب و تاثیر گذار تیم آبادان را به دلیل خطای غیر ورزشی اخراج کردند. این در حالی بود که به نظر داورانی که بعد از بازی فیلم مسابقه را مشاهده کردند خطای بازیکن ما غیر ورزشی ودر حد اخراج نبود. مربی هیرو پس از اخراج بازیکن آبادان مدام به داوران می‌گفت که بازیکن آبادان باید به رختکن برود. او فضای مسابقه را از آرامش خارج کرد.

مرتضی‌زاده تصریح کرد: برایم بسیار ناراحت کننده بود که مربی پیشکسوت و با تجربه ای رفتاری به این شکل در زمین داشته باشد. این اتفاقات و درگیری‌ها در شان تیم سوپر لیگی نبود.

وی گفت: در کنا رفتارهای تیم هیرو و درگیری که به وجود آورند آنچه برای ما غیر قابل باور است مطلبی بود که تیم هیرو در صفحه شخصی خودشان نوشته بودند. آنها نوشتند:« تیم آبادان میزبانی نامتعارف و نامناسب داشتند» واقعا برای ما جای سوال است معنی کلمه نامتعارف چیست؟ تیم آبادان از سالن استاندارد و رختکن عالی تا زمین برای تمرین را برای تیم هیرو فراهم کرده بود. این در حالی بود که ما زمانی که میهمان تیم هیرو بودیم یک روز مانده به مسابقه زمین بازی را تغییر دادند. رختکن نامناسب و سرد به ما داند. زمین آبادان کاملا مناسب است. حلقه‌های بازی نیز استاندارد است. از تیم هیرو می‌خواهم معنی کلمه نامتعارف را برای ما معنی کند.

لیگ برتر بسکتبال بانوان| پیروزی میلیمتری هیرو برابر آبادانی‌ها


انتهای پیام/

 

R7870/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بانوان ایران بسکتبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق نهایی کونته با ناپولی

سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر و چلسی در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید ناپولی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از پایان دوران حضور آنتونیو کونته در تیم فوتبال تاتنهام و بازگشت این سرمربی نامدار و پرافتخار به ایتالیا، وی همواره یکی از گزینه‌های بالقوه تیم‌های مطرح این کشور در دوره‌های مختلف بوده است. اسطوره باشگاه یوونتوس که به عنوان سرمربی با این تیم و بعدتر اینتر قهرمانی سری A را در کارنامه دارد، پیش از انتخاب دانیله دروسی بحث حضورش روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال رُم به جای ژوزه مورینیو مطرح بود و بعدتر هم از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه میلان برای جانشینی استفانو پیولی در پایان فصل جاری یاد شده بود، هر چند ناپولی نیز با توجه فصل پرفراز و نشیبی که داشته؛ یکی از باشگاه‌هایی بوده که همواره او را زیر نظر داشته و حالا به نظر می‌رسد کونته قرار است با همین تیم آخر به عرصه مربیگری بازگردد.

شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» در این باره مدعی شد؛ آنتونیو کونته برای عقد قراردادی سه ساله با باشگاه ناپولی به توافق رسیده و در تابستان پیش رو هدایت آبی‌پوشان ناپل را بر عهده خواهد گرفت. کونته 54 ساله که در ماه مارس 2023 با توافقی دوجانبه از سمت مربیگری تاتنهام کنار رفت، پیش از این پیشنهاد ناپولی را رد کرد بود. در این باره نیز شایعاتی مطرح شد بر این اساس که کونته بیشتر مشتاق بوده شانس خود را برای هدایت میلان پس از اخراج پیولی امتحان کند اما اخیراً به این نتیجه رسیده که مالکان روسونری قصد ندارند فصل آینده پرهزینه ظاهر شودند و اساساً تمایلی به استخدام کونته که هم دستمزد بالایی دارد و هم روی خریدهای گرانقیمت اصرار می‌کند، ندارند؛ به همین دلیل کونته نیز به تنها گزینه باقی مانده موجود یعنی ناپولی چراغ سبز نشان داده است.

ناپولی که فصل گذشته موفق شد با سرمربیگری لوچانو اسپالتی پس از 33 سال فاتح اسکودتو شود، تابستان اخیر به همکاری‌اش با این مربی ایتالیایی پایان داد و رودی گارسیا را به عنوان جانشین او انتخاب کرد. آبی‌پوشان ناپل با این مربی فرانسوی شروع خوبی در فصل جاری نداشتند و ثبت 8 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست در 16 بازی از رقابت‌های مختلف سبب شد تا این باشگاه با گارسیا قطع همکاری کند.

نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!

ناپلی‌ها در ادامه والتر ماتزاری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند که او هم تنها 97 روز روی نیمکت ای تیم دوام آورد و به خاطر ثبت آمار 6 برد، 3 تساوی و 8 شکست در 19 بازی از سمت سرمربیگری ناپولی کنار گذاشته شد. پس از این مربی ایتالیایی، فرانچسکو کالتزونا به عنوان سومین سرمربی این فصل آبی‌پوشان ناپل معرفی شد، کسی که همزمان سرمربی تیم ملی فوتبال اسلواکی نیز هست و این تیم را در یورو 2024 هدایت خواهد کرد.

ناپولی در حال حاضر با 49 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی