Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری باند سارقان طلاجات در بندرعباس خبر داد و گفت: با اقدامات پلیسی جاعلان مامورنما نیز پس از شناسایی و عملیات پلیسی به دام افتادند.

 محمد اسماعیل مشایخ ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: باند سه نفره سارقان طلاجات در بندرعباس شناسایی و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی افزود: با اقدام پلیس در شهر بندرعباس، دو نفر از این افراد در حین سرقت در محدوده کلانتری ۱۴ واقع در منطقه نخل ناخدا دستگیر شد.

‎فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ادامه داد: این افراد پس از شناسایی خانه‌های خالی، از راه‌های مختلف وارد منازل می‌شدند و اقدام به سرقت طلاجات می‌کردند.

---

‎مشایخ بیان داشت: تاکنون این افراد به هشت فقره سرقت به ارزش ریالی ۴ میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف  کرده‌اند.

‎وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند شش نفره جاعلان و مامور نماها در بندرعباس خبر داد و گفت: این افراد در راه‌های مواصلاتی و خیابان‌ها اقدام به باج‌گیری و اخاذی از شهروندان می‌کردند که پس از شکایت تعدادی از شهروندان، شناسایی این افراد در دستورکار پلیس قرار گرفت.

‎مشایخ ادامه داد: این باند شش نفره که با دو خودرو، اقدام به اخاذی و تخریب چهره پلیس می‌کردند پس از شناسایی، طی یک عملیات پلیسی به دام افتادند و دستگیر شدند.

‎فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: پلیس از شهروندان درخواست دارد به محض رؤیت چنین افرادی، سریعا با مرکز ۱۱۰ تماس برقرار و در این زمینه به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

‎وی همچنین از دستگیری چهار نفر زورگیر، موبایل‌قاپ و کیف‌قاپ در سطح شهر بندرعباس خبر داد و گفت: این چهار متهم سابقه‌دار، بیش از ۵۰ فقره سرقت دارند که توسط افراد شاکی شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: در این رابطه، دو زن نیز که اقدام به مال‌خری و فروش اموال به یک تبعه افغان می‌کردند شناسایی و بازداشت شدند.

‎ مشایخ در تشریح عملکرد ۹ ماهه این ستاد از کاهش ۳۴ درصدی جرائم خشن از جمله تجاوز به عنف، آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه ، رشد سه درصدی سرقت، افزایش ۳۶ درصدی کشفیات اموال سرقتی، افزایش ۳۸ درصدی دستگیری سارقان خبر داد و گفت: در این مدت، دو هزار و 131 نفر سارق، معتاد و قاچاقچی و تعداد یک‌هزار و 866 خرده‌فروش موادمخدر در بندرعباس دستگیر شده‌اند.

‎وی بیان داشت: در ۹ ماهه نخست سال‌جاری، قتل به میزان ۴۰ درصد کاهش داشته و شش قاتل نیز دستگیر شده است.

‎فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ادامه داد: در این مدت ۱۵۲ هزار و ۲۴۳ نفر مراجعه حضوری به کلانتری‌ها شده و ۳۱۳ هزار و ۷۵۴ تماس تلفنی نیز با مرکز پلیس برقرار شده که بیش از ۶۰ درصد این تماس‌ها از جانب پلیس عملیاتی شده است.

مشایخ در پایان، بر تعامل شهروند و پلیس با یکدیگر تاکید کرد و افزود: امروزه به لطف تعامل سازنده شهروندان با پلیس شاهد امنیت خوبی هستیم و این همکاری و تعامل در جهت برقراری هر چه بیشتر امنیت اخلاقی و اجتماعی باید تداوم یابد./ فارس 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه