Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد با حضور مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان و جمعی از مدیران کانون ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، گردهمایی مدیران، رابطین و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد شامگاه(۵ دیماه) با حضور محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون هی فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و با محورهای تشریح برنامه های سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، ثبت اعضای کانون ها، تشریح برنامه های بصیرتی ۹ دی و بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گردهمایی «محمد حسین عبداللهی» اشاره به اینکه قرآن می فرماید اگر مردم تقوا پیشه کنند دربهای زمین و آسمان بر آنها گشوده می شود، افزود:دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب گذاشته و می خواهد طوری جلوه دهد که انقلاب ناکارآمد است لذا مدیران و اعضای کانون های مساجد وظیفه دارند برای بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون هی فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه امکانات محدود است اما این محدودیت نباید مانع از تلاش در راستای اهداف متعالی باشد، اظهارداشت:امروز باید فعالیت هایمان را در قالب فضای مجازی، هنری و ادبی، فرهنگی و اجتماعی و تولید و محتوا در راستای مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمن تقویت کنیم.

 

«مسعودی» هم در ادامه این گردهمایی با تاکید بر اینکه رویکردهای استفاده از فضای مجازی بای به سمت درست استفاده کردن برود، گفت:اگر مسجد در فضای مجازی تشکیل نشود و بچه های مسجد حضور نداتشته باشند یعنی ۹۰ درصد زمانی را که می توانستیم صرف کار تشکیلاتی کنیم از دست می دهیم.

 

دبیر کارگروه فضای مجازی حوزه علمیه با بیان اینکه از سن ۲ سالگی تا سن بلوغ هیچ وسیله رسانه ای شخصی نباید در اختیار فرزند قرار بگیرد، افزود:امروز به واقع مسجد مجازی و کانون های ساجد مجازی نیاز داریم چون نوجوانان و جوانان در آنجا حضور دارند، فضای مجازی جایگزین منبر نمی شود اما اگر فضای مجازی مکمل شد منبر صد برابر تاثیر دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی شاهرودی مجلس 9 دی آذربایجان غربی حماسه 9 دی هاشمی شاهرودی دستاوردهای انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول

‎به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری محفل شعر گویشی با حضور شاعران بختیاری، عربی و دزفولی در آستانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی افزود: «این محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری دزفول و تجلیل از مقام شامخ امام رضا (ع) خواهد بود. شاعرانی از گویش‌های مختلف، اشعار خود را تقدیم حضرت می‌کنند و این، نمادی از وحدت و همدلی در پرتو محبت اهل بیت (ع) است.

جولا گفت: برنامه‌های چاووشی‌خوانی و آیین پا منبری، که از سنت‌های دیرینه دزفول است هم در این مراسم اجرا خواهد شد. حضور مدیرکل ارشاد خوزستان، رییس حوزه هنری استان و فرماندار دزفول، نشان از اهمیت این رویداد دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: شهر دزفول قدمگاه حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود و همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی بوده که فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و تقویت پیوندهای معنوی جامعه است. از هنرمندان و شاعران شهرستان دعوت شده تا با حضور خود، به این مراسم غنا بخشند. همچنین، خدام آستان حضرت محمد بن موسی کاظم معروف به حضرت سبزه قبا (ع) با لباس‌های سنتی، در این مراسم حضور داشته و به اجرای مراسم در قدمگاه ایشان می پردازند.

کد خبر 6094918 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد