Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم وفناوری اییسکانیوز، جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به‌عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار شد.

حوزه فعلی جشنواره یک حوزه ملی برای فن‌آفرینان داخل کشور است و در یک چشم‌انداز میان‌ مدت، فرا ملی شده و کشورهای منطقه را شامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با محتوایی منحصر به‌ فرد، هر سال، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

به‌موجب آئین‌ نامه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، شرکت‌های فعال در حوزه‌های خلاق و صنایع فرهنگی که از سوی مجموعه‌های تخصصی که اصطلاحاً مبادی نامیده می‌شوند، به دبیرخانه شرکت‌های خلاق معرفی شوند، به‌ عنوان شرکت خلاق پذیرفته شده و می‌توانند از مزیت‌ها و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.

در همین راستا، جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی نیز، که سابقه برگزاری موفق در سال گذشته را نیز داشته است، به عنوان یکی از مبادی معرفی شرکت‌های خلاق انتخاب شده است.

شرکت‌های برگزیده در این جشنواره، از سوی دبیرخانه این جشنواره به‌ عنوان شرکت خلاق برگزیده شده و مشمول استفاده از حمایت‌های دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق خواهند شد.

لازم به ذکر است که امسال چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی، با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در تاریخ 6 و 7 دی ماه در شهر اصفهان برگزار شد.

داوری طرح‌های کسب‌وکار آزاد، طرح‌های کسب‌وکار دانشجویی، فن آفرینان رشد یافته، فن آفرینان نوپا، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و انتقال تجربه کسب‌وکار در فضای بین‌المللی از قسمت‌های اصلی این رویداد بود.

انتهای پیام/

169 / 159 جشنواره ملی فن آفرین شیخ بهایی زیست بوم خلاقیت نوآوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیخ بهایی زیست بوم خلاقیت نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک منصوب و معرفی شدند. 
محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است. 
سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی