Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:17:20 GMT

مانور آمادگی برابر حوادث در کازرون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۹۳۴۸

مانور آمادگی برابر حوادث در کازرون برگزار شد

این مانور با هدف سرعت حضور در محل حادثه پیش بینی نشده بدون اطلاع قبلی و با ارسال پیامکی از ستاد بحران فرمانداری کازرون مبنی بر بروز حادثه در شهر برای ادارات امدادرسان اجرا شد.
مدت زمان حضور نیروها و امکانات موجود آنها در مانور ساعت صفر به ارزیابی گذاشته شد.
امیر حسین مرادی معاون سیاسی فرمانداری کازرون به ایرنا گفت:هدف ما ارزیابی مسئولان در سرعت عمل و حضور بموقع در محل حادثه و سرعت در پیاده کردن تجهیزات ادارات هنگام ضرورت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بیشتر ادارات بموقع در محل حاضر شدند و تعداد دیگری که مدت زمان طولانی تری به وظائف خود عمل کردند امیدواریم بتوانند آمادگی بیشتری داشته باشند.
این مانور در ورودی جاده روستای دوان در بخش مرکزی کازرون برگزارشد که به گفته معاون فرماندار کازرون بیش از 50 دستگاه خودرو امدادی اورژانس، شهرداری، گاز، برق، آتش نشانی، راهداری، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، هلال احمر، بهداشت و درمان با تجهیزات کامل حضور داشتند.
کازرون در 120 کیلومتری غرب کازرون است.
7372/ 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بهداشت و درمان خودرو گاز معاون سیاسی هلال احمر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۱۵۸ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۸۳۶ نفر و کشته شدن ۵۴ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۶۹۳ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۱۴۳ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت:‌ در استان خراسان رضوی ۱۶ حادثه با ۹۲ مصدوم و یک فوتی، استان تهران ۱۴ حادثه با ۴۷ مصدوم هفت فوتی و کرمان ۱۴ حادثه با ۸۵ مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، پنج حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که سه کشته و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون ها نیز ۶۸ زخمی و ۱۴ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت بارها نیز در این هفته، ۹۸ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۰ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت ها به ثبت رسید که ۲۷ نفر زخمی داشت و شش نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: پنجم اردیبهشت ماه، یک اتوبوس در اصفهان واژگون شد که ۱۱ زخمی برجای گذاشت. همچنین در هفتم اردیهشت ماه نیز سه خودرو با یکدیگر تصادف کردند که ۱۱ مجروح داشت.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۲۰ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که باعث مصدومیت ۵۲۳ نفر وکشته شدن ۱۱۹ نفر شده است.

دیگر خبرها

  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر