Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در ترویج فرهنگ وقف گفت: رسانه‌ها در معرفی وقف‌های ناشناخته به مردم اقدام کنند. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،هادی ابراهیمی امروز در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه وقف یک مسئله شرعی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است که می‌تواند آثار و برکات بسیاری برای جامعه داشته باشد اظهار داشت: باید از فرهنگ وقف به خوبی بهره‌گیری کرد و این سنت حسنه را در جامعه ترویج داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه استان اشاره و بیان کرد: طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری چند سالی است که در حال اجرا بوده و باید توجه ویژه ای به آن تا تکمیل شود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران بر ضرورت مستندسازی برنامه‌ها و اجرای نیات موقوفات مازندران جهت معرفی به جامعه تاکید کرد و گفت: اوقاف باید از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف استفاده کند.

تلاش رسانه‌ها برای معرفی موقوفات جدید

حجت الاسلام  ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز با بیان اینکه وقف و موقوفات باید بیشتر از گذشته به جامعه معرفی شود و این مسئله با کمک رسانه‌ها محقق می‌شود، گفت: ارتباط رسانه‌ها با اوقاف در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف مناسب است اما انتظار می رود این ارتباطات فزایش پیدا کند و سمت و سوی گزارش‌های تبلیغی به سمت وقف‌های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه باشد.

رئیس اوقاف شهریار: در خرید و فروش ملک در مناطق وقفی استعلام بگیریدلرستان| نیروگاه خورشیدی در مکان‌های مربوط به اوقاف ساخته می‌شودطرح ملی قرآنی بشارت 1425 از سوی اوقاف خراسان رضوی برگزار می‌شود
وی با بیان اینکه موقوفات مازندران مظلوم واقع شده است، افزود: استان مازندران از لحاظ دارا بودن موقوفات جزو استانهای برتر کشور است و انتظار می رود به این موقوفات بیشتر توجه شود.

حیدری با اشاره به اینکه اوقاف پروژه‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه متعددی در استان مازندران را اجرایی می‌کند و در دست دارد، افزود: بیش از 130 پروژه عمرانی بقاع متبرکه در مازندران در حال اجرایی شدن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بهترین راه ترویج فرهنگ وقف را اجرای امینانه نیت واقف دانست و بیان کرد: اجرای امینانه نیت واقف در مازندران بصورت زمان بندی مناسب صورت می‌گیرد که امسال عواید موقوفه دکتر علی نقی کنی و موقوفه محدباقر تاجر ساروی اجرای نیت شد.

حیدری خاطرنشان کرد: اجرای امینانه نیت واقف حتی در روستاهای دور افتاده استان مازندران صورت می‌گیرد که در روستاهای دورافتاده کیاسر و بخش‌های چهاردانگه و دودانگه ساری سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آزمون دکتری ۱۴۰۳ در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۴ برگزار شد و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

وی افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که این افراد می‌توانستند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن بودند، گفت: در نهایت بیش از ۸۹ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و پس از آن داوطلبان معرفی شده می‌توانند برای مرحله دوم اقدام کنند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان