Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیپ ۳۷ زرهی به پایان رسید و هشت برگزیده آن به مسابقات کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سرهنگ مهدی احمدی افشار»، امروز (شنبه 8 دی) از به پایان رسیدن مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تیپ ۳۷ زرهی خبر داد و گفت: این مسابقات ایران که با حضور ۱۸ نفر ورزشکار که به میزبانی تیپ ۳۷ زرهی آغاز شده بود پس از یک رقابت نفس گیر به پایان رسید

 

فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی شیراز با بیان اینکه سلامتی انسان سبب سلامتی جامعه می شود، افزود: در طی این مسابقات هشت نفر از نفرات برتر به مسابقات ارتش جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در این مسابقات محمد مهدی شفیعی از تیپ ۳۷ زرهی، شاهرخ در اسرایی از تیپ ۵۵ هوابرد به مقام اول، مرتضی کریمی از فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، سعید یزدان بخش از تیپ ۵۵ هوابرد دوم و اکبر حبیبی از تیپ ۳۷ زرهی، سهیل نور بخش از تیپ ۵۵ هوابرد، مجيد جداری از هوانیروز مشهد و حسین محمدی از تیپ ۳۷ زرهی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

 

احمدی افشار تصریح کرد: هشت نفر برتر مسابقات به مسابقات تنیس روی میز ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی دزفول راه یافتند.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی حماسه 9 دی 9 دی شاهرودی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس فتنه 88 ظریف مسابقات تنیس روی میز ارتش جمهوری اسلامی در فارس نیروی زمینی ارتش شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی تیم وعده صادق دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی.

در اولین دوره مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی تیم *وعده صادق* (میلاد اکبری سرگروه و سخنگو، محمد فدایی سخنگو، آرمین قبادی پژوهشگر و سید علی حسینی پژوهشگر) دانشگاه آزاد اسلامی با محور سیاسی از چند تیم حاضر این دانشگاه در مرحله استانی با موفقیت به مرحله مجازی کشوری راه یافته و در مرحله مجازی کشوری هم با قدرت توانست تیم واحد اسلامشهر استان تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله پایانی که به صورت حضوری در تهران برگزار میگردد راه یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی