Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@00:09:48 GMT

کشف اشیای تاریخی در محل پروژه احداث زیرگذر شوش!

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۱۵۱۹

کشف اشیای تاریخی در محل پروژه احداث زیرگذر شوش!

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: در بازدید میدانی به همراه مسئولین ارشد شهرستان شوش از محل پروژه احداث زیرگذر شهر شوش هیچ آثار تاریخی مشاهده و پیدا نشده است.

مصطفی نظری اظهارداشت: در بازدید میدانی به همراه مسئولین ارشد شهرستان شوش از محل پروژه احداث زیرگذر شهر شوش، هیچ آثار تاریخی مشاهده و پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پل زیر گذر در ورودی شهر شوش و جاده اصلی تهران و اهواز واقع شده و عدم احداث آن باعث ترافیک در محل و نارضایتی عموم مردم شده و همچنین یک مطالبه عمومی و خواسته مردم از میراث فرهنگی این است.

دادستان شوش افزود: مردم و مسافران که روزانه از این مسیر ترانزیتی تردد می‌کنند از ترافیک سنگین بسیار شدید و ناراضی هستند. در این ماه‌های اخیر حداقل سه تصادف فوتی، بیش از 30 مورد تصادف جرحی و بیش از 166 مورد تصادف خسارتی اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه آثار تاریخی در محل زیر گذر مکلف هستیم آثار را حفظ کنیم.

نظری یادآورشد: در فضای مجازی تصاویر و خبرهایی منتشر شده که در محل احداث زیرگذر شوش اشیای تاریخی کشف شده است. شخصا به همراه مسئولین ارشد شهرستان شوش از محل پروژه احداث زیرگذر بازدید میدانی صورت گرفت و در این بازدید هیچ اشیای تاریخی مشاهده و کشف نشده است.

دادستان شوش خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پیدا شدن اشیای تاریخی در محل پروژه ورودی شهر شوش گزارش نداده است. امیدواریم سازمان میراث فرهنگی خواسته مردم شوش را جدی گرفته و هرچه سریعتر این مشکل را رفع کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کشف جسد فرمانده نیروی دریایی +عکس گرفتار شدن یک جن در اصفهان! 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زیباترین زن جهان مرد از آب درآمد + عکس این 3 پلیس غلط انداز را می شناسید؟! / گریه های آنها چه رازی داشت؟!+فیلم و عکس چهره باز نیش یک پشه این دختر را از پا انداخت و خانه نشین کرد !+عکس کمک کنید تا این مادر جوان و سرپرست یک خانواده سرپا بماند ! جسد خانم دکتر تهرانی پس از قتل سوزانده شد/ مرد پرشیا سوار کیست؟ !+عکس لحظه مرگ دردناک یک رقصنده در مراسم عروسی + فیلم تولد نوزاد دختر با سه دست+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پل تصادف فضای مجازی آثار تاریخی دادستان عمومی و انقلاب شهر شوش شهرستان شوش عکس دختر تحقیقات فیلم تهران زندگی حادثه تصادف اتوبوس تصادف اتوبوس دانشجویان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳