Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفوی گفت: نزدیک به ۲۰۰ تن شیر با وجود دو کارخانه محصولات شیر و لبنی به شهرستان گرگان وارد می‌شود و بر این اساس برای ایجاد یک واحد گاوداری بزرگ در این منطقه وارد مذاکره شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سید ابوالقاسم صفوی، عصر امروز(شنبه ۸ دی) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت ۹دی، اظهار کرد: ۹ دی روز تجمیع دوست‌داران ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار گرگان ادامه داد: ایجاد اشتغال و پرهیز از هر گونه سیاست‌زدگی که در شهرستان گرگان که این مهم یک آفت بشمار می‌رود در حکم بنده تاکید شده است.

 

صفوی افزود: ۶۵ میلیارد تومان بودجه شهر گرگان است و برای توسعه شهرستان گرگان نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه های نیم تمام این شهرستان نیاز است.

 

وی افزود: با این منابع تا ۳۰ سال دیگر با توجه به اعتبار مورد نیاز استان بدون هیچ گونه فعالیت‌ در دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه با این شرایط باید به دنبال سرمایه‌گذار می‌رفتیم، افزود: نزدیک به ۲۰۰ تن شیر با وجود دو کارخانه محصولات شیر و لبنی به شهرستان گرگان وارد می‌شود و بر این اساس برای ایجاد یک واحد گاوداری بزرگ در این منطقه وارد مذاکره شدیم.

 

وی با بیان اینکه مجوز احداث یک واحد گاوداری ۳ تا ۵ هزار راسی صادر شده است، افزود: پیگیری‌هایی در خصوص احداث یک کارخانه پنیر در گرگان داشتیم و همچنین رایزنی‌هایی برای احداث یک کارخانه بستنی نیز در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار گرگان تاکید کرد: برخی دامداران ما در گذشته ۳ هزار دام سبک داشتند ولی امروز دامداری‌های بزرگ‌ما کمتر از ۷۰۰ دام سبک دارند.

 

صفوی یادآور شد: از طریق فرمانداری آق‌قلا مجوزی برای احداث یک واحد دامداری سبک ۱۰ هزار راسی در نظر گرفته شده و با ایجاد این گونه دامپروری که در این منطقه وجود دارد می‌توانیم این استان را مثل کشورهای نیوزلند و استرالیا و مکزیک در تولید دام معروف کنیم.

 

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که از ظرفیت دام‌های سبک شیری نیز استفاده شود تا مشکلی در تامین فرآورده‌های لبنی نداشته باشیم.

 

فرماندار گرگان با بیان اینکه در دنیا ۱۵ برابر درآمد کشور از  تجارت گیاهان دارویی انجام می‌شود، متذکر شد: امروز شاهد توسعه گیاهان دارویی در گرگان هستیم و با اقداماتی انجام شد مردمی که از کشاورزی و روستاها ناامید شده بودند به ماندم در روستاها امیدوار شدند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس فتنه 88 حماسه 9 دی 9 دی آذربایجان غربی فرماندار گرگان صفوی شیر جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟