Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در ادامه هفتۀ نوزدهم سری آ ایتالیا از ساعت 17:30 به وقت ایران دو تیم پارما و آ اس رم در ورزشگاه انیو تاردینی رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان دی فرانچسکو به پایان رسید.

ترکیب پارما: دانسپه، یاکوپونی، برونو آلوز، باستونی، گالیولو، دیولا، استولاک، باریلا، بیابیانی، ژروینیو و سیلیگاردی

ترکیب آ اس رم: ئاولسن، فلورنتزی، مانولاس، فازیو، کولاروف، کریستانته، انزونزی، اوندر، زانیولو، کلایورت و ژکو

برخلاف این که در نیمه نخست این دیدار بازیکنان تیم فوتبال آ اس رم مالک مطلق توپ و میدان بودند و موقعیت‌های خطرناکی را نیز ایجاد کردند، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز نیمه دوم فشار حملات جلوروسی‌ها افزایش یافت تا این که کریستانته به ضربه سری دقیق از روی کرنر ارسالی گل اول بازی را به‌ ثمر رساند.

پس از این گل کمی از تب‌وتاب بازی فروکش کرد تا این که چنگیز اوندر در دقیقه 75 تیر خلاص را به قلب طرفداران پارما شلیک کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه 2_0  به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایتالیا ایران بازی فوتبال قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار با آلومینیوم اراک
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت