Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:22:15 GMT

۱۳ مصدوم در برخورد کامیون با مینی‌ بوس در رشت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۳۲۲۵

حوادث رکنا: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با کامیون در شهر صنعتی رشت، ۱۳ نفر مصدوم شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان امروز گفت : این حادثه صبح امروز رخ داد که بلافاصله یک اتوبوس آمبولانس و۳ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی ، ۱۳ سرنشین مینی بوس را به بیمارستان پورسینای رشت انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسدی افزود : بررسی های اولیه نشان می دهد جراحات مصدومان شدید نیست.

رئیس پلیس راه گیلان هم اعلام کرد : گزارش ها حاکیست ۴ نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شده و ۹ نفر دیگر بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

سرهنگ محمدپورعلت تصادف کامیون با مینی بوش در جاده شهر صنعتی رشت را توجه نکردن راننده خودرو به سمت جلو اعلام کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

کشف جسد فرمانده نیروی دریایی +عکس گرفتار شدن یک جن در اصفهان! 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس بی آبرو شدن فوتبالیست معروف به خاطر انتشار فیلم اقدام بی رحمانه اش با زن جوان+ عکس جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زیباترین زن جهان مرد از آب درآمد + عکس این 3 پلیس غلط انداز را می شناسید؟! / گریه های آنها چه رازی داشت؟!+فیلم و عکس چهره باز نیش یک پشه این دختر را از پا انداخت و خانه نشین کرد !+عکس لحظه مرگ دردناک یک رقصنده در مراسم عروسی + فیلم جسد خانم دکتر تهرانی پس از قتل سوزانده شد/ مرد پرشیا سوار کیست؟ !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی حادثه پلیس تصادف اخبار حوادث کامیون رشت برخورد مصدوم مینی بوس عکس دختر فیلم تحقیقات تهران زندگی حادثه تصادف اتوبوس تصادف اتوبوس دانشجویان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد